Quick TIPS: Diy ulje za zanoktice


 Ne znam za vas ali ja muku mučim sa zanokticama. Sa dolaskom hladnijih dana, to stanje se pogoršava. Osim neke nasledne, genetske osnove i spoljašnjih faktora, krivac sam delimično i ja. Znam da bih trebala da ulažem dodatnu snagu i energiju u ovaj problem ali one osnovne stvari koje primenjujem nisu dovoljne (Evelin ulje za zanoktice, Dahlia i Dikla kreme za ruke i zanoktice...). Ne mogu da ne spomenem da jako volim da vidim uredne i negovane ruke uz lep manikir (a ko ne voli!) što u mnogome doprinosi utisku koji steknemo o nekoj osobi. Zato sam u stalnoj potrazi za nečim efikasnim (ali bez puno truda ;)) pa vam danas donosim 3 kratka, jednostavna recepta koje sam pronašla a koje možete da smućkate same u kućnim uslovima, uz to sa prirodnim sastojcima i vrlo ekonomične. Ja sam pokušala sa ovim najjednostavnijim a nameravam i ostale da isprobam.

Za početak vam predlažem da pripremite ambalažu u koju ćete staviti ulje. To može biti prazna bočica od starog ulja/laka,  bočica starog sjaja za usne sa aplikatorom naravno prethodno oprana, prazna bočica potrošenih kapi za nos sa pipetom...

RECEPT 1:
-maslinovo ulje 

Sipajte maslinovo ulje u bočicu i često ga mackajte, ne moram da napominjem učinkovitost maslinovog ulja na kožu, kosu, nokte...

RECEPT 2:
-1 kašika bademovog ulja
-2 kašike jojoba ulja
-2 kapi vašeg omiljenog eteričnog ulja /opciono

Pomešajte sve sastojke i nanosite na nokte u debljem sloju najbolje pred spavanje kako bi ulja duže delovala i da ne biste zamastili sve oko sebe.

RECEPT 3:
-4 kašike maslinovog ulja
-2 kapi esencijalnog ulja limuna
-2 kapi esencijalnog ulja po vašoj želji

Zagrejte maslinovo ulje nekoliko minuta, tek da bude toplo a potom dodajte eterična ulja i promešajte. Smesu čuvajte u tamnoj boci daleko od svetlosti. A kada vam je potrebno, potopite vrhove prstića u ovu smesu i držite nekoliko minuta.

*Eterična i esencijalna ulja možete nabaviti u prodavnicama zdrave hrane ili specijalizovanim prodavnicama

*Izvor fotografije Internet
Kako vam se dopadaju recepti? Imate li možda neki savet za mene?


No comments