MM: Yellow Manicure



Ove nedelje tema Maching Manicure je žuti manikir. 
I danas se slučajno družim sa vama jer menjam moju Tanju koja je inače zadužena za lepe manikire ali je trenutno na (ne)opravdanom putovanju po Italiji, blago njoj :)  Druga stvar koja je isto malo čudna je ta što ja nemam ni jedan jedini žuti lak niti sam ljubitelj istih. Pa se sad verovatno pitate otkud ovaj prelepi GR lak na mojim noktima...Lak je zapravo Jovankin, kupila sam jedan za Tanju, jedan za nju, Šmizletinu, sa Tanjom sam se videla pa joj predala a sa Jovankom još nisam. Onda sam videla temu MM-a pa sam morala da joj tražim dozvolu za lakiranje a ona mi je dozvolila na 3 nokta po 2 tanka sloja a za ostatak sam morala da se snađem, hahah :) Šala mala! Sada vas prepuštam uživanju u fotkama...

Koristila sam:
GR Color Experet #44 žuti
Flormar #006 beli
GR #287 crni
bockalicu tj. tačkalicu
SV top coat


Kako vam se dopao moj današnji manikir?




No comments