Makeup Challenge #5: All pink everything/Breast Cancer Awareness


Tema današnjeg Makeup challenga je Breast Cancer Awareness ili All pink everything iz prostog razloga što je mesec oktobar posvećen borbi protiv raka dojke.U cilju podrške ali i podizanju svesti o oovoj teškoj i opakoj bolesti važno je reći koju reč. Tanja je bila vredna i pisala o tome u oktobru prošle godine pa da ja sad ne bih pametovala i ponavljala njene reči, kliknite OVDE pa pročitajte par redova i pogledajte njen manikir na istu temu.


Što se mene tiče, da li zbog raspoloženja ili ovog ludog vremena napolju, fotke nisu ispale baš najbolje. Ovo je ono što sam ispala da izvučem ali drago mi je što ipak učestvujem. Uživajte u fotografijama i ne zaboravite da ostavite komentar, svaki mi znači puno.



Proizvodi koje sam koristila:

LICE: Catrice Photo Finish tečni puder i korektor, Oriflame matirajući puder i roza rumenilo iz Nyx butt naked palete.

OČI: Avon bazu za senke, GR roza mat senku, roza senku iz Deborah palete (prvi red, druga senka), roza rumenilo iz Nyx gorepomenute palete, Nyx beli pigment na sredini kapka, Max Factror maskara, No name trepuške.

USNE: Kombinacija GR karmina #114 i Nyx butter gloss blg09 vanilla cream pie.

Kako vam se dopada moj današnji makeup? Kapiram da sam odgovorila na temu s obzirom da je sve pink :)




No comments