Čišćenje lica

*Preuzeto sa interneta
Skoro sam prisustvovala jednom predavanju gde je reči bilo o nezi lica i začudila sam se kad sam čula da ljudi misle da se suva koža ne treba čistiti. Mislila sam da se to već odavno podrazumeva, jer na sve strane možete naći što članke, što postove o tome. Prevarila sam se, pa sam rešila da napišim post o tome. 
Danas ću vam pričati o opštim preporukama, ali od ovog pravila postoji izuzetak a to je da koristite ono što vam prija.

Čišćenje lica ujutru i uveče smatram obaveznim, a umivanje još koji put preko dana po potrebi je savsim u redu.

Počeću sa masnom kožom, kao najtežom za održavanje. Iako svi misle da su čistači za ovaj tip kože agresivni i jaki, sve više na tržistu se pojavljuju oni sa blagim perućim supstancama, a ono što ih razlikuje od čistača za normalnu ili suvu kožu su pomoćne supstance specijalno namenjenje da deluju protiv problema masne kože- antibakterijski efekat, regulacija sebuma ili umirujući efekat. Za masnu kožu preporučuje se gel za pranje lica uz tonik. Takođe preporučuje se i primena pilinga za lice, jer je kod masne kože problem i hiperkeratinizacija, odnosno zadebljanje kože. Ukoliko je lice upaljeno, ne bi trebalo koristiti pilinge, da ne bi došlo po većih povreda kože i nastanka ožiljaka na licu.  Ukoliko upale nema, piling možete koristiti svaki dan.

Pošto sam manje više ekspert za masnu kožu, reći ću vam koji su moji omiljeni čistači:
  1. Uriage Hyasec definitivno najbolji, ali najskuplji čistač. Odlično čisti lice, a ne isušuje ga. Pakovanje je malo ne praktično, pa sam ga presipala u one apotekarske bočice i trajao mi je i do 6 meseci.
  2. LRP EFACLAR FOAMING GEL  odlična alternativa Uriage-u. Nešto je niže cene i sviđa mi se što postoji i malo pakovanje, koje meni traje oko 3 meseca, pa nije veliki izdatak kad treba i ostatak kozmetike da dokupim.
  3. EUCERIN Dermopurifyer piling gel, odlična kombinacija gela za pranje i pilinga. Koristila sam ga svaki dan, i planiram opet da ga uzmem, čim počnu promocije,
  4. SEBAMED sapun za akne
  5. BALEA Ultra Sensitive pena
Sledeće je čišnjenje suve kože. Ona se ne pere, već se čisti mlekom za čišćenje lica i tonikom. Ovo je česta greška osoba sa suvom kožom. Naravno moguće je umiti se samo mlakom vodom posle čišćenja lica mlekom, ali nikako ne treba koristiti bilo kakve gelove. 

Osobe sa normalnom kožom mogu da biraju i da ili peru ili čiste lice. Naravno uvek će birati gelove za normalnu i mešovitu kožu, jer nema potrebe opterećivati kožu nepotrebnim sastojcima.

Za preporuku za čistače za normalnu i suvu kožu zamolila sa Lidiju da napiše svoje iskustvo:
Poseban tip kože predstavlja osetljiva i preosetljiva koža. Ovaj tip kože reaguje na mnoge sastojke krema, javlja se crvenilo, svrab i zatezanje kože. Kod ovog tipa kože, manje je više pa se preporučuje korišćenje blagih sredstava i ukoliko je moguće jednim proizvod pokriti što više koraka. Idealan čistač za ovaj tip kože je micelarni fluid. Ovo je najnovij čudo iz ove oblasti kozmetologije. Svi ste manje više upoznati sa njima a ja ču ukratko objasniti kako ona radi. Micele su čestice sfernog oblika izgrađene od lipida koje u svoje središte inkorporiraju tj zarobljavaju česticu nečistoće, a ispiraju se vodom. Na ovaj način omogućeno nam je čišćenje masnih materija sa lica vodom. 
I od micelarnih sam probala par micelarnih različitih proizvođača (Eucerin, LRP, Avene, Bioderma) i definitivno je meni najbolja Bioderma- sve manje više isto skidaju puder, međutim maskaru i šminku oko očiju najbolje skida Bioderma.

Da sumiramo:
Lice se obavezno čisti ujutru i uveče
Masna koža se pere gelom
Suva koža se čisti mlekom 
Posle čišćenja obavezno na lice naneti tonik
Micelarna zamenjuje ova dva koraka i takođe može da skida šminku pa je to 3u1 proizvod
Pridržavajte se preporuka, ali pronađite ono što vam najviše prija


No comments