Bioten Perfect Hand krema za ruke



Krema za ruke je obavezna u mojoj torbi bilo leto, bila zima. Pošto imam problema sa ekcemom i često su mi ruke suve, bez kreme ne izlazim iz kuće. Bitno mi je da dobro hidrira i neguje i da posle nanošenja ne moram da mirujem dok ne upije. 

Danas vam pišem o Bioten Perfect Hand kremi za izrazito suvu kožu ruku. Iako je izbor Biotenovih krema širok, izbor na ovu je bao isključivo zbog sadržaja makadamijevog ulja. Od skora sam postala oduševljena njime i gde god ga ima, kupujem. Čak sam i probala makadamia orah iako nisam smela. :)

Krema dolazi u standardnoj tubi od 100 ml, praktičnoj za veće torbe, za one malo manje i ne baš. Dovoljno je guste konzistencije da može lepo da se dozira iz tube.


Jako se lepo razmazuje i brzo upija, ostavljajući ruke mekanim, baršunastim. Ono što je najvažnije, bar meni, je da ruke nisu lepljive ili masne, što vas ne čini nesposobnim za bilo kakve poslove u narednih 5-10 minuta,


Što se sastava tiče, glavni aktivni sastojci su med o čijoj učunkovitosti nema potrebe puno pričati i  ulje makadamije koje hidrira kožu. U sinergiji ova dva daju trenutno vidljive efekte. Pored ovih, sadrži i maslinovo ulje, takođe dobro za kožu, a ne sadrži parabene (ima druge konzervanse), parafine i veštačke boje.  Miris ima, ali blag, medeni. Iako izbegavam kreme sa mirisima jer oni mogu dodatno da isuše kožu, ovde to nije slučaj.

Koja je vaša omiljena Bioten ili  bilo koja druga krema za ruke? Preporučite mi!





No comments