Zdrava heljda proja

Za danas sam vam iznenada pripremila jedan food post, tek da znate da smo tu. Ne namerno malo pauziramo od beauty postova, mene muči prehlada već danima, nos ili curi ili je zapušen, sad osećam i bol u grlu a i glavi, kad na to dodam još manjak inspiracije i potpunu zaluđensot drugim stvarima nije ni čudo. Kada nema Sunca slabo funkcionišem a opet kada ga ima jurim napolje da uhvatim još po koji zrak. Tanja privodi studije kraju a ja razmišljam da nastavim tamo gde sam stala. Potpuna konfuzija u glavi a bogami i van nje.


I tako, celo popodne lutam bespućima interneta sa šoljom čaja u ruci i ušuškana u svoje Milka ćebence. Najednom, dobijem ideju da napravim ukusnu proju od heljde (od raznog brašna je, ne samo od heljde, videćete) jer mi se jede nešto toplo i mekano, lako i brzo a preukusno. Želela sam da podelim ovaj recept sa vama jer znam da među vama ima puno onih koji vole slasne zalogaje. Ne varam se, jel tako? Inače, ne presušan izvor ideja i moja najbolja drugarica kako volim da je zovem je sajt Coolinarika. Tu uvek nađem neku novu ideju i recept a poseban izazov su mi već dugo testa i hlebovi, naravno nešto što se lako i brzo pravi a da bude zdravo (koliko je moguće) i ukusno. E, sada stvarno prelazimo na recept:

POTREBNO JE:
3 jaja
3 šoljice kisele vode
3 pune kašike jogurta
malo soli
3 šoljice kukuruznog brašna
1 šoljica belog brašna
1 šoljica crnog brašna
1 šoljiva heljdinog brašna
1 kašičica praška za pecivo
4 kašike mrvljene fete, ili nekog drugog sira po izboru (najbolje da je tvrđi)
1-2 kašike lanenog semena - opciono

Za početak umutite jaja, dodajte kiselu vodu i ulje pa polako dodajte jedno po jedno brašno. Sa brašnom možete da eksperimentišete samo se držite mera. Ne morate imati sva ova brašna, crno ili belo, može integralno ili ražano, ali bilo bi dobro da imate heljdino. Na kraju dodajte sir i laneno seme. Podmažite pleh, ja volim da stavim u ovaj za hleb i pospite po želji semenkama suncokreta i golice (ja volim, vi kako hoćete :)). Pecite proju na 180 C oko pola sata (vreme pečenja zavisi od same rerne). I to je sve! Lako, brzo, ukusno :)

Slika je iz moje arhive jer nisam imala snage da fotkam opet, ne zamerite :)

Za kraj, volite li da ručkate proju, ako imate podelite sa nama vama omiljeni recept. E, da, i koji vam je omiljeni sajt što se tiče kulinarstva?




No comments