MM: Skittlette manicure


Još jedna nedelja, još jedan izazov. Ovog puta Skittlette manicure. Veoma interesantan i efektan manikir, ali iskreno nikad ovako nisam lakirala nokte. :) Čini mi se da smo imali već jedan manikir na ovu temu, i eto tad sam prvi i poslednji put šetala ovaj manikir. Mogu vam reći da mi se sad baš svidelo, pa verujem da ću ga češće mazati. 
 Za sve koji su kao i ja, pa ne znaju kakav je ovo manikir, objasnila sam na donjoj sličici. Ovako sam ga ja uradila:


Za ovaj manikir koristila sam običan beli Flormar lak br. 400 i smešu raznih glitera koja je sasvim slučajno ovakva ispala (smotana sam pa sam ih sve oborila u fioku i ovo sam pokupila). Pored ovih, za crtanje cvetića koristila sam China glaze Peachy keen i Golden rose COLOR EXPERT #10. Njega sam koristila i za palac i kažiprst. O ovom laku ću više u posebnoj recenziji jer sam oduševljena kvalitetom, a tek cenaaa (110 din). :) Cvetiće sam zaokružila već dobro poznatim KIKO lakom #379. Sve ovo je fixirano Seche vite brzosušećim top coatom. 

China glaze Peachy keen

Golden Rose COLOR EXPERT #10
Ostavljam vas da uživate uz još par slika moj ovonedeljnog manikira.





Nadam se da vam se dopalo. Da li volite ovaj način ukrašavanja noktiju i koje su vaše omiljene kombinacije?


P.s. Nemojte da zaboravite da pogledate kako su druge devojke uradile svoj manikir.

No comments