BIOTEN again


Već i vrapci na grani znaju koliko volim BIOTEN proizvode. Od prvog momenta kada su se pojavili na našem tržištu i policama perfimerija i prodavnica, osvojili su me najpre primamljivom ambalažom, pristupačnim cenama i najzad kvalitetom samih proizvoda. Već sam toliko pisala o njima na blogu (takođe i Tanja), imam toliko ličnih favorita pa ako ste ipak nešto propustili bacite pogled ovde. Ono što me je potpuno osvojilo kada su Bioten proizvodi u pitanju je njihovo geslo kojim se vode a to je Lepota inspirisana prirodom, jer je itekako važno ono što stavljamo na našu kožu, kako lica tako i tela. 
Pre nekoliko meseci sam podelila ovu sliku sa vama na našoj Facebook strani iz razloga što sam bila obradovana ovim preslatkim paketićem koji je stigao u moje ruke. Odmah sam se bacila na isprobavanje proizvoda pa ako vas zanimaju moji utisci nastavite da čitate.


Kada sam otvorila paketić prvo za čim sam posegnula bio je GENOVATE OKOLOOČNI SERUM kojem sam se jako obradovala jer sam ga već neko vreme merkala. Njega sam samo probala ali sam ga ostavila tj. odložila na neko vreme kako bih ga koristila uz Genovate kremu za lice iz iste linije jer mi je svakako to bila želja. Tokom leta sam koristila Weleda prirodnu kozmetiku, o kojoj ste čitale, pa nisam htela da mešam babe i žabe. Uskoro planiram da nabavim i kremu pa će nakon upotrebe blagovremeno biti i recenzija ovog seta za lice. Verujem da me neće razočarati kao ni mnoštvo proizvoda za lice koje sam već koristila i bila prezadovoljna.


Zatim, ANTI-AGEING KREMA ZA RUKE sa 100% prirodnim ekstraktom smokve. Ova kremica je već duuugoo na listi mojih omiljenih i već ste mogle da čitate nešto više o njoj u postu ovde. Ne sadrži parabene, parafine i veštačke boje, hidrira i neguje ruke jako dobro, plus prijatan miris koji se zadržava na rukama dugo. Na sve to povoljna cena a vrlo često se može naći na akcijama 1+1 (za cenu jedne dobijete dve). Jako dugo će vam trajati jer ne treba puno da se istisne i pri tome ne ostavlja grozan lepljiv film koji mrzim. Mislim da vam je sad jasno zašto mi je omiljena. U momentu kada sam je dobila ovakvu jednu sam imala u torbi a druga, sa avokadom i shea butterom je takođe bila u upotrebi za po kući, pa sam dobijenu prosledila Tanji. 


Sledeće što sam probala bio je hranljivi i regenerativni BODY LOTION za veoma suvu kožu, baš kakva je moja, sa ekstraktom pamuka i pirinča. Losion je za veoma kratko vreme osvojio moju kožu dubinski je hidrirajući. Losion je brzoupijajući, bogate ali ne masne formule ali taman toliko da kožu ostavi svilenkastom. Miriše prijatno i intenzivno i taj miris se dugo zadržava na koži. Dolazi u belom, plastičnom pakovanju sa crvenim poklopcem koji čvrsto prijanja i sadrži 250 ml. 
Pored njega koristila sam i osvežavajući losion za telo sa limetom i dunjom (ne vidim ga na sajtu) , prava voćkasta kombinacija za letnje dane. Losion je namenjen normalnoj koži i jako je slične formule kao i ovaj dobijeni samo sa manje intenzivnim mirisom i manjom sposobnošću hidratacije. Prijao je mojoj koži i za leto mi je bio dovoljan ali ću se na zimu definitivno vratiti ovom prvom. Preporuka za sve one sa suvom kožom.


Poslednji proizvod koji vam predstavljam ali ništa manje bitan, pa čak slobodno mogu da kažem moj miljenik je ovo OPUŠTAJUĆE ULJE za masažu sa 100% esencijalnim uljima ylang-ylang i lavande. Obećavam da nema bolje relaksacije i opuštanja od onog koje vam pruža miris lavande (u ovom slučaju pomešan sa notom ylang-ylang eteričnog ulja) čime je postignut pravi balans ove mirisne note. Ulje sam takođe odmah podelila sa Tanjom jer sestre su tu da dele :) Osim za masažu umornih nogu ili leđa, ulje sam najčešće koristila za negu suve kože tela i u tu svrhu se pokazalo kao savršeno. Malu količinu ulja sam razmazala kroz dlanove pa nanosila na telo i ubrzo potom koža je postajala svilenkasta, nežna i mirisna. Takođe se može nanositi na mokru kožu. Pravi mali raj za čula i kožu.

I tako se moja lista Bioten favorita polako ali sigurno širi, na moje zadovoljstvo a vama preporučujem da probate ako do sada niste. Obećavam, nećete se razočarati! :)

Sve i da hoću, teško mi je odaberem samo jedan proizvod kada pričamo u omiljenom.  A KOJI JE VAŠ? PIŠITE MI!



No comments