YVES ROCHER šampon za sjaj kose sa ekstraktom nevena


Danas želim da vam predstavim jedan šampon koji će se posebno svideti onima koji vode računa o sastavu proizvoda i insistiraju na kupovini prirodnih ili "pametnih" proizvoda kako ih ja zovem. Moram priznati da do skoro nisam dovoljn obraćala pažnju na te stvari, kupujući ono što me privuče svojom namenom i svrhom a neretko i ambalažom. Greška ili ne, nedavno sam počela naglo da se interesujem za proizvode na prirodnoj bazi, istražujem i testiram i tako se ovaj šampon našao u mojim rukama i na strani našeg bloga. Da li mi se svideo ili ne, i kakvo sam mišljenje formirala čitaćete u nastavku.


S obzirom da prvi put pišem o Yves Rocher proizvodu, reči ću tek nekoliko uvodnih reči o ovoj kompaniji.
Njihov slogan glasi: "Bilje u službi lepote". Mislim da to već govori dosta samo po sebi a ja bih spomenula takođe da je Francuska domovina Yves Rocher-a i da svakoj ženi ali i muškarcu želi da pruži mogućnost da se neguje blagodetima iz prirode. U bogatoj ponudi imaju proizvode za negu lica, kose i tela, šminku, parfeme, kozmetiku za muškarce i dodatke ishrani. Ukoliko ste zainteresovani da saznate više o samom brendu možete pogledati ovde. To je link zvaničnog sajta za Srbiju. 

Yves Rocher šampon za sjaj kose sa ekstraktom nevena koristim već neko vreme. Šampon dolazi u plastičnoj boci od 300 ml. što je sasvim solidna mililitraža kada se uzme u obzir da smo navikli na pakovanja od 200/250 ml. Na vrhu se nalazi plastični čep kojim se proizvod lepo dozira i čvrsto prijanja. Na samoj ambalaži su napisane sve potrebne informacije, a pozadi je sastav i preostale informacije.

Sliku sastava ćete videti ispod, te osim sulfata, šampon sadrži organski uzgojen neven (calendula offficinalis flower extracts) čija je uloga da omekšava kosu, dok su parfem, pantenol, glicerin na nižoj lestivici a među poslednjima je alkohol. Formula je bez silikona.

Sam šampon je jako prijatnog, biljnog mirisa na neven pretpostavljam i nešto ređe formule beličaste boje. Šampon je izuzetno blag, nežno neguje kosu i teme glave, i ne peni preterano. Kosa je već posle šamponiranja meka na dodir iako ja moram da stavim balzam/pakovanje/masku posle jer je farbana. Ne mogu sa sigurnošću reći kako bi se šampon ponašao na prirodnoj, ne farbanoj kosi, verovatno još pozitivnije, mada sam i ja zadovoljna. Kosa je posle sušenja i feniranja glatka i sjajna, koliko to može da bude, šampon je dodatno ne otežava, lako se oblikuje a jedino na šta ja imam zamerku a verujem da bi se velikoj većini svidelo je volumen. Volumen, makar i mali, na moju već gustu kosu je nepotreban i ja ga ne volim. Što se ostalog tiče, i više sam nego zadovoljna.

Mislim da sam rekla sve bitno, a dole možete videti još slika samog šampona i sastava. 
Opšti zaključak je da sam jako zadovoljna ovim šamponom, i da ga moja kosa voli.






Cena: 330 rsd za 300 ml. šampona
Gde kupiti: Yves Rocher prodavnice

DA LI STE IMALE PRILIKE DA KORISTITE OVAJ ILI NEKI DRUGI ŠAPON IZ YR ASORTIMANA, AKO IMATE PREPORUKU ZA MENE VOLELA BIH DA JE ČUJEM?! BUDITE SLOBODNI PA KOMANTARIŠITE :)



No comments