WELEDA Prirodna kozmetika - Nega lica


Weleda je moj prvi kontakt sa prirodnom kozmetikom. Kada kažem prirodno, podrazumevam sve ono što smo pričali u prošlom postu (ovde). Priznajem, dugo sam imala nameru, želela, merkala a onda mi se pružila šansa da kupim po dosta sniženim cenama zahvaljujući našoj dragoj Ljilji sa bloga Budi lepa i znala sam da je neću propustiti. Odabir je pao na sledeće, ono što vidite na slikama a to su blago mleko za čišćenje lica, tonik i dnevno-noćni fluid od irisa. Ja lično volim kada koristim da imam sve preparate od istog brenda bilo da se radi o nezi lica, tela ili kose jer smatram da su oni najbolji i najbolje dejstvo imaju upravo kada su u sinergiji i nadopunjuju se. Slažete se?
Sada ću vam reći par rečenica o samoj Weledi jer je do sada nismo spominjale na blogu.

WELEDA je nemačka prirodna kozmetika koja se pri izradi svojih proizvoda oslanja na moć biljaka iz organskog uzgoja. Njihov slogan glasi: "U harmoniji sa čovekom i prirodom" i mislim da ona govori mnogo više od ovih par reči u rečenici. Svi Weleda proizvodi su sa NaTrue sertifikatom što je potvrda za najviši standard prirodne i organske kozmetike. Asortiman proizvoda je širok i podeljen u nekoliko linija a odnosi se na negu lica i tela: 1) Nega lica; 2) Nega tela; 3) Nega za bebe i mame. Weleda proizvodi se mogu naći u svim bolje snabdevenim apotekama i drogerijama po cenama možda malo višim nego što smo navikli kada je drogerijska preparativa u pitanju ali budite sigurni da cena opravdava kvalitet.


Naposletku, ova tri proizvoda za lice sam koristila protekla dva meseca u letnjim mesecima pa vam prenosim svoje utiske koje sam već nakon nekoliko upotreba formirala. Moram da spomenem da sam jedva čekala da krenem sa testiranjem proizvoda a da je prvi utisak bio "čudno". A evo i zašto....


Danas ću vam prvo pričati o Blagom mleku za čišćenje lica jer je to prvi proizvod koji sam probala na svom licu. Naviknuta na standardna mleka za skidanje šminke, tuferom sam počela da razmazujem po licu ali nisam uspela ništa da uradim. Kako sam brzopleta, nisam pročitala uputstvo za upotrebu. A ono kaže: Vrhovima prstiju ujutru i uveče mleko umasirati u kožu lica, vrata i dekoltea izbegavajući predeo oko očiju a zatim isprati mlakom vodom. Ok, rešim da se pridržavam propisanog i ubrzo vidim lepotu i blagodet ovog proizvoda. Mleko je divno, nežno i blago za kožu, sadrži aktivne sastojke ulje susama, ulje jojobe, hamamelis, iris i namenjeno je normalnoj i suvoj koži lica, kakva je moja. Ali nije namenjeno za skidanje šminke. Miriše na biljke, pretpostavljam od svega po malo od pobrojanih sastojaka (najviše dominira hamamelis) ali prilično jako za moj ukus. Vremenom sam se navikla ali i dalje se čudim odakle toliko intenzivan miris a pričamo o prirodnom. Pakovano je u teget staklenu bočicu što je baš lepo i mislim da mora tako kada se radi o prirodnoj kozmetici, sadrži 100 ml. i prilično sporo se troši, tako da je izdašno i neće vam biti žao novca koji ste dali.

Blago mleko za čišćenje lica

Sastav

Drugi proizvod o kojem pričamo je Tonik sa aktivnim sastojcima ruže, hamamelisa i soka limuna. Dakle, posle masaže lica mlekom i umivanja sledi čišćenje lica tonikom. Namenjeno je svim tipovima kože i proizvođač kaže da je blag i osvežavajuć. Pa...ne bih se baš složila sa tim. Osvežavajuć da ali blag ne i ne mogu da se ne zapitam kako bi na ovaj tonik reagovao neko ko ima baš suvu ili osetljivu kožu lica. Tonik je za moj pojam prilično jak, sadrži alkohol u sebi (pogledati sastav) iako je taj miris alkohola koji dominira uspešno zamaskiran mirisom biljaka iz njegovog sastava. Način upotrebe je taj da se nekoliko kapi tonika nakapa na tufer i nežno se očisti lice, vrat i dekolte izbagavajuću zonu oko očiju i nije potrebno ispiranje. E, ovde sam se borila sama sa sobom jer se trebalo navići na tonik bez ponovnog ispiranja. Ali, navikla sam se :) Naspram blagog mleka, tonik je prilično agresivan i mislim da bi se odlično ukopio sa kožom nekog sa masnom ili kombinovanom kožom. Ipak, moram priznati da mi tonik nije dodatno isušio lice i da sa njim imam osećaj potpuno čiste kože. Naravno, moja koža jedva čeka korak broj 3 i unapred se raduje, nanošenje kreme.

Tonik

Sastav


A sada, omiljeni deo. Dnevno-noćni fluid od irisa. Namenjen je normalnoj i mešovitoj koži a kako je moja koža normalna a letnje je vreme nisam želela dodatno da je hranim i želela sam nešto blaže. Ovaj fluid ili kako ga ja zovem "skin food" je pravi raj za moju kožu. Kao žedna zemlja posle kiše, moja koža nakon upotrebe tonika tako lepo upije kremu i vrati joj sjaj i elastičnost da sam oduševljena. Pokazao se i kao dobra podloga za šminku. Aktivni sastojci su ulje jojobe, hamamelis, iris i neven i upravo oni su odgovorni za tako dobru hidrataciju kože. Fluid, slično kao i mleko i tonik, miriše na biljke ali dosta slabije i taj miris kroz nekoliko minuta nestane. Fluid se nalazi u ovoj aluminijumskoj tubici od 30 ml.što mi se takođe jako dopada. Jako sporo se troši jer je potrebna mala količina (kao zrno graška) za celo lice. I koža ga brzo upija pa ne ostavlja masne tragove.



Za kraj, sveopšti utisak ovog mog iskoraka i prvog kontakta sa prirodnom kozmetikom je i više nego zadovoljavajući. Mleko za čišćenje lica je toliko blago i lako za korišćenje da bih ga preporučila apsolutno svima bez obzira na tip kože. Nemasno je u odnosu na ona mleka na koja smo navikli da skidamo šminku ali ipak dovoljno hranljiva za kožu. Uz to, ne ostavlja masan trag kada se ispere vodom što je za mene bilo jedno novo otkriće i iskustvo. Losion jeste nešto jači za moj ukus i mislim da bi bio dobar za osobe sa normalnom, masnom i kombinovanom kožom. Fluid je moj najomiljeniji proizvod u celoj postavci i sigurna sam da ću mu se uvek vraćati. Još jedan plus dajem za ambalažu ovih proizvoda. Mislim da sam napravila dobar izbor samih proizvoda koje sam izabrala za negu svoje kože u letnjem periodu i ni malo se nisam pokajala. Ovo neće biti prvi i poslednji put da se družim sa Weledom.


VAS SADA MOLIM ZA KOMENTAR, MIŠLJENJE I PREPORUKE KADA SE RADI O WELEDI I PRIRODNOJ KOZMETICI...



No comments