Summer NOTD: Color on nude



Biće ovo jedan kratak post, budući da je samo NOTD. Vrlo jednostavan, efektan manikir gotov za tili čas. 

Od lakova sam koristila:

  • Golden Rose RICH COLOR 05
    • Divna nude nijansa, dobre pokrivne moći i dobre postojanosti i sve to za manje od 200 din. 
  • China Glaze SPRING IN MY STEP: 
    • Čini mi se limited serija. Divna beby roze nijansa, ipak za moj ukus previše krečasta struktura koja onemogućava lepo mazanje. Polu mat finiš koji nisam nikad 'šetala' jer sam uvek preko stavljala top coat kako bih maskirala štrafte koje nastaju tokom mazanja. Pored svih ovih loših strana, volim ovaj lak zbog boje.  
  • KIKO 295: Nešto svetlija Telenor plava.
  • KIKO 779: Divna tamno ljubičasta, o kojoj sam pisala ovde.
    • O KIKO lakovima i o tome koliko su kvalitetni mislim da nema potrebe puno pričati. Lako razmazivi, dobre pokrivne moći i postojani su karakteristike zbog kojih su KIKO lakovi od skora moji favoriti. Nažalost, ne mogu se nabaviti u Srbiji, ali zato sada imam izgovor da češće zbrišem za Italiju. :)

Nadam se da vam se sviđa kako sam ukombinovala ove boje.... Uživajte u slikama, slikala sam na plaži i svi su se verujem pitali: Da li je ova nornalna?, ali nadam se da se trud isplatio. 










Volite li vi tačkiče? Koji je vaš summer NOTD?


No comments