Omiljene tuširalice ovih dana - Lidija

Skoro nikada ne pišem new in postove a postove tipa kanta, smećarnik itd. takođe nema na našem blogu ali zato ove tipa omiljenih proizvoda tj. favorita i mini recenzije jako volim i trudiću se da ih bude više onda kada za to ima razloga. Danas želim da vam pokažem koji mi to proizvodi prave društvo u kadi svakodnevno. Velike su vrućine, sparine i vlaga u vazduhu i ne preostaje nam ništa drugo nego da spas tražimo pod mlazom tuša, bar mi koji leto provodimo u gradu. Evo koja se to simpatična družina vrti u mom slučaju:



  • BALEA CARAMBOLA LAMBADA
Kupila sam ga neplanirano jednog popodneva šetajući sa Tanjom kroz Dm, samo zato što me je privukla šarena ambalaža, simpatični osvežavajući miris koji mi je zagolicao čula kada sam otvorila poklopac i zato što je LE kolekcija a ja volim sve da probam dok ne nestane :) Iako kod kuće imam silne zalihe gelova za tuširanje, nisam mu odolela za samo 129 rsd. Gel kao gel, nije ništa specijalno, ali je meni ugođaj pod tušem njegov kao što rekoh, osvežavajući citrusni miris sa primesom nekog tropskog voća. Bar ja imam takav utisak. Miris prilično brzo ispari sa tela a meni je svakako potrebna dodatna mazalica nakon upotrebe.


  • BALEA PILING sa MANDARINOM i NARANDŽOM
Dovukla sam ga čak iz Segedina misleći da ga ovde kod nas nema (i nije ga bilo), a onda sam ga par nedelja kasnije videla i na našim policama. Kupljen je takođe za male pare ali je odličan. Nisam sigurna koliko košta kod nas, mislim da je oko 150 rsd. Piling kao piling mi se jako dopada, ima fina zrnca koja nežno pilinguju kožu i sve to zaokruženo mirisom mandarine koja ispuni kupatilo. Jedinu zamerku imam na dugotrajnost mirisa, duže se oseća u kupatilu nego na koži posle tuširanja. I ambalaža je prilično loše urađena, tako da se ne bih usudila da ga pomeram i nosim bilo gde van kupatila jer bih napravila haos u neseseru, sigurna sam.



  • AVON SENSES Be Radiant
Jedan uljez među Baleinim proizvodima je ovaj Avon gel. Opojni miris pirinčanog mleka i lotosovog cveta čini mi svako tuširanje ugodnijim. Pretpostavljam da već imate iskustva sa nekim Avon gelovima, a ako kojim slučajem nemate, preporučujem vam ih od srca. Srednje gustine ali nežne, bogate pene i mirisa koji se zadržava na koži. Skoro sam počela sa korišćenjem baš ovog, iako sam ranije probala mnoge, i već na prvu me je osvojio. Dovoljno za užitak!


  • DOVE Go Fresh
Visoko na tronu među gelovima za tuširanje. Ovaj koji trenutno koristim je sa mirisom smokve i narandžinog cveta i morate mi verovati na reč kada vam kažem da je čaroban. Volim ih sve uglavnom i nije mi previše bitan miris kada biram koji da kupim jer znam da je svaki lep na svoj način. Sa razlogom se nalazi na tronu zbog svoje teksture u vidu bogate kreme, lepe pene i osećaja negovane kože nakon upotrebe. Za razliku od ostalih, posle Dove tuširalice nije mi neophodna dodatna nega, bar leti. Hidratacija koju tada osetim je sasvim dovoljna. Ako bih morala da ocenim, zaslužuje ocenu 5/5.


Izabraa sam za vas ova 4 favorita, od kojih neke manje a neke više volim, plus 1 koji neću sada da vam pokažem jer zaslužuje zasebnu recenziju.
A sada da vas pitam:
ČIME SE VI NEGUJETE OVIH DANA? KOJA VAM JE OMILJENA TUŠIRALICA?




No comments