NOTD: Nude on Nude by Kiko



Kada se umorim od veselih i jarkih boja, koje inače obožavam i najčešće nosim, mesto ustupam nude nijansama. Danas vam predstavljam najlepšu nude nijansu svih vremena. Reč je o Kiko laku u nijansi #372, toliko lepom i sofisticiranom da nemam reči kojom bih ga opisala. Puderast, baršunast, to su mi prve asocijacije. Lak je zapravo Tanjin a sve njeno je i moje, naravno važi i obrnuto, tako da...znate već šta hoću da kažem :)

Lak je izuzetno kremaste i bogate formule, prekriva već u prvom sloju ali  ne potpuno pa je drugi sloj i nužan i sasvim dovoljan da se postigne punoća u boji. Kiko lakove takođe karakteriše izuzetna postojanost, što sam zaključila na par primeraka koje imam, i sasvim pristojan sjaj. Visok sjaj ćete dobiti tek premazivanjem nekog top coat laka preko. Ni na cenu nemam zamerku, osim na činjenicu da nam nije dostupan u Srbiji.

Sada vas prepuštam uživanju u slikama....zanemarite moje zanoktice, suvu kožu i sitne greške :)





DA LI VAM SE DOPADA KOLIKO I MENI? KOJA JE VAŠA OMILJENA NUDE NIJANSA?



No comments