Shimmer body lotion for summer


Sunce, preplanuli ten i malo sjaja- dobitna kombinacija. Šta je bronzer za lice, to su ove stvarcice za telo. Neupadljivi shimmer čini kožu blistavijom i  privlačnijom.

Jedan imam već sto godina i nikako da potrošim, a druga dva sam nabavila skoro i stalno ih mackam, iako nisam ni blizu preplanulom tenu i letnjem raspoloženju.




The Body Shop the spirit of moon flower shimmering dusting powder  je prah koji si sam dobila iz inostranstva, jos kada sam se bavila plesom. U stanju sam cela da se namackam sa njim. :) Šalim se, naravno, bilo bi previše. Reflektujuće čestice su veoma sitne i lepo se nanose na telo, bez belog traga. Veoma je malo potrebno za, recimo, noge i dekolte, gde i najčešće mazem. Ponekad ga koristim kao iluminator za lice, iako se to ne dešava često. Ipak, odličan je i za to. Može da se nanosi na suvu kožu ili na prethodno namazanu kožu kada ce i duže stajati. Nikad ga nisam 'nosila' duže od 5-6 sati, jer ga obično mazem samo na moru. Što se mirisa tiče, blago je puderast, skoro da i ne postoji.
Nažalost, vrlo je verovatno da se ovaj proizvod više ne prodaje u TBS, ali sam morala da ga spomenem, Verujem da postoje slični proizvodi od drugih proizvođača.


Sledeći na redu je Multiactiv shimmering body lotion koji smo dobile na promociji o kojoj smo pisale ovde.
Čim sam ga ugledala na promociji, odlučila sam da ga moram kupiti, a kada sam ga videla u kesi mojoj sreći nije bilo kraja.
Losion je veoma lagane teksture, međutim mora dobro da se razmaže kako ne bi ostajali beli tragovi na koži. Jako je prijatnog mirisa koji se dugo zadržava. Sadrži jojobino ulje, vitamin E i pantenol pa lepo hidrira kožu. Shimmer je zlatan, ali veoma diskretan. U kremi ga ima dosta, tako da se ravnomerno razmazuje po telu.  Ono što  možda sve interesuje- koliko dugo se shimmer zadržava na koži? Od jutra do sutra. :)  Dobro, baš do sutra ne bih znala, ali do prvog tuširanja ostaje.


Nikako nisam spela da uhvatim odsjaj shimmera, ali to samo govori o tome koliko je diskretan.
Balein Fuss&Bein schimmer creme glossy sam poslednji nabavila, po preporci Šmizletine, koja je videla kod Branislave na blogu  (tako to kod nas blogerki ide :)). Iako je ova krema prvenstveno za noge i stopala, ja sam i po rukama mackala.

Tekstra je dosta gušća od prethodne i prilikom razmazivanja se javlja beli trag, tako da je treba dooobroooo razmazati. Sadrži shea buter i ulje jojobe, 'masniji' je u odnosu na prethodni i lepo hrani kožu. Kod ove kremice u pitanju je srebrni shimmer, sitan i diskretan. Čini mi se da je malo manje shimmera u ovoj nego u prethodnoj kremi, ali ipak dovoljno da zasija. Ono što mi se posebno sviđa je malo pakovanje od 100 ml, koje mogu da nosim sa sobom, ako baš neću ceo dan da sijam. :)



Pokušala sam da vam uslikam da vidite kako to izgleda, mešutim fotoaparat nije mogao da uhvati odsjaj, pa sam se iznervirala, sva tri namackala i slikala i ovo je ispalo.


Najjači efekat definitivno daje The body shop puder, pa Multiactiv, pa Balea, ali opet naglašavm, sva tri su  veoma diskretni i nećete šetatiu ulicom kao shiny, shiny disco ball.

Prošle godine sam koristila Dahlia GOLDEN DUST i bila sam prezadovoljna. Dolazi u kompletu kupka i losion, koji predivno mirišu, pa kad dokupim pisaću i o njima sigurno. :)



Koristite li vi ove proizvode? Imate li neku preporuku šta bih još mogla da probam, jer ih za leto prosto obožavam?

Stay gorgeous! Tanja



No comments