ESSIE Watermelon #27 + NOTD


Za razliku od koleginice Dare koja ima pink box :D ja sam od dragih blogodrugarica dobila svoj blue box :)
A u njemu ovu divotu koja mi se toliko dopada da se svaki put kada ga pogledam nanovo oduševim i još jednu veću divotu koju ćete imati prilike da vidite na blogu za koji dan, u svom punom sjaju. Kada sam pisala svoju rođendansku Wish listu ni sanjala nisam da ću u tako kratkom roku precrtati čak 2 stavke sa liste .Devojke, hvala vam još jednom za sve <3



Kao što vidite na slikama a i u naslovu, zvezda ovog posta je veličanstveni ESSIE lak u nijansi #27 koja nosi naziv Watermelon. Verujte na reč kada vam kažem da je čisto savršenstvo. Počev od same nijanse koja je najelegantnija pink nijansa koju sam videla, bez imalo neon tona, idealna za vrele letnje manikire a takođe sam sigurna da ću ga jednako voleti u zimskim danima kada bude bilo potrebe osvežiti sivilo koje će zavladati. 

Formula ovog laka je takođe idealna, ni previše retka da curi sa četkice niti suviše gusta. 
Kada smo kod četkice, i ona je taman kakva treba da bude. Nije previše ni uska ni široka, iz dva jednostavna poteza je moguće prekriti celu nokatnu površinu.
Prekrivenost je i više nego odlična. Sa samo jednim slojem je moguće dobiti boju kao iz bočice mada ja po navici uvek mažem dva.

Sada vas prepuštam slikama i podsećam vas da se prijavite za GIVEAWAY ako već niste :)

Ljubim vas, stay gorgeous! Lidija







No comments