R'n'B, DANCE, POP, REGGEATON, BALADE ili nešto šesto?

Ovo će biti jedan muzički post i ako ste zaljubljenik u muziku kao ja, nastavite sa čitanjem.



Dan mi počinje sa muzikom. Svakog dana druga pesma zvoni umesto običnog alarma, kad imam vremena odslušam celu pesmu i tek onda ustajem iz kreveta. Čim izađem iz kuće, slušalice u uši, opet muzika. Kad pišem post, slušam muziku. Kad sam srećna, tužna, ravnodušna, ja slušam muziku. :)  Možda preterujem, ali VOLEM i baš me briga. :)

Od muzike, stvarno mogu da slušam sve, ali to ne znači da ću sve slušati za svoju dušu. Na repertoaru su najčešće neki dance ritmovi i balade, jezik najćešće španski, engleski, naš, grčki...:)
Radio baš retko slušam, skoro nikad samoinicijativno, najveći izvor novih pesama je moj brat koji je u toku sa svim novitetima. :)

Osim što mi je neka pesma 'dobra', često je asocijacija na nešto, pa me svaki put vraća u uspomene.

Krenućemo od moje najdraže asocijacije: LETO, SUNCE, MORE, PLAŽA...

Claydee-Mamacita buena


Loona-Vamos a la playa





Don Omar- Danza kuduro


Omiljena pesma iz crtanog filma koja me vraća u detinjstvo i zbog čega nekad zažalim što sam toliko želela da što pre odrastem.

Aladdin- A whole new world

Pesma zbog koje sam zavolela špansku muziku, a posle i sve vezano za Španiju i muziku i definitivno MOJA OMILJENA PESMA već dosta godina. :)

Gloria Estefan- Hoy


Rekoh da slušam sve pa su tu i neki klasici:

 Andra Bocelli- Con te partoro


Whitney Houston- I will always love you


Celine Dion- Cause I am your lady


 Što se naše mzike tiče slušam sve, a mahom pesme naučim po žurkama. Drugice mi se najbolje vesele uz narodnu i narodnjake, pa sam i ja uz njih počela. :)  Trenutno najviše slušam Lexington i Coloniu. Colonija je jedini bend čiju muziku obožavam od prve do poslednje pesme, a čini mi se da će takav slučaj biti i sa Lexingtonom.



Da ne davim više to bi bilo to. :) Ako ste stigle do kraja, znači da volite muziku i sigurno imate omiljen pesmu/e. Volela bih da mi ostavite link u komentaru, možda nađem još koju omiljenu pesmu. :)

Stay gorgeous! Tanja

No comments