KIKO Exotic Shine Lipstick


Kada sam pratila Tanju na apsolventsku ekskurziju nisam imala specijalnih želja iako sam danima pre toga sedela pred svojim laptopom razgledajući i kombinujući sve moguće opcije šta da joj poručim da mi donese. Na kraju, sav moj trud i neodlučnost se sveo na rečenicu "Znaš me, izaberi sama".
I tako sam dobila ovog lepotana :)

Zato vam danas predstavljam Kiko Exotic Shine Lipstic u nijansi #01. Naziv Hearty Rose sam našla na internetu iako ga nigde na ambalaži ne vidim. Sve u svemu, najdivniji ruž koji se ikada našao na mojim usnama. U nastavku ćete pročitati zašto. Ruž je inače iz aktuelne Kiko Life in Rio kolekcije i dolazi u ukupno 6 divnih nijansi (još 5 pored ove moje).


U elegantnom, zlatnom, i prefinjenom pakovanju nalazi se 3 gr. ovog sjajnog proizvoda.

Boju ne mogu tačno i sa sigurnošću da opišem. Na momente je nežno roza, na momnente je kajsijasta a na momente boja kože. U svakom slučaju, perfektna kombinacija i onako kako ja najviše volim, nude.

U ovom ružu se nalazi sve ono što volim da jedan karmin poseduje: kremastu formulu,  intezitet boja i eksta sjajni finiš. 

Proizvođač kaže: "Inovativna formula, obogaćena specijalnim voskovima i pigmentima, kombinuje lakoću primene i inteziteta а karmin, sjaj nekog sjaja i udobnost balzama za usne. Performanse tri proizvoda se kombinuju u samo jednom proizvodu."


Zaista, savršenstvo od proizvoda. Jako blagog, skoro neosetnog mirisa, klizi po usnama istovremeno ih bojeći i negujući, hidrirajući, dugotrajne formule koja odoleva hrani i piću u sasvim pristojnoj meri, udobnost i komfor na usnama bez osećaja težine i lepljivosti.

Swatchevi:
Swatch 1
Swatch 2



Ovako meni stoji :)
I za sam kraj, sastav...

Kako vam se dopada ovaj karmin, da li ste imale priliku da ga koristite?

Do sledećeg čitanja, stay gorgeous! Lidija

No comments