NOTD: Mint Fantasy

Današnji manikir nosi ime po Tanjinoj ideji ali je inspiracija bila moja kao i nokti :)
Ovakve postove inače jako volim ali ih ima tako malo na našem blogu. Ovo je jedan od pokušaja da to promenim. Nadam se da ću biti dosledna.

Zvezda ovog posta je Flormar lak #424 u nijansi Bluish Green. Bez obzira na njegovo ime, meni je on mint i tačka. Već dugo sam u potrazi za savršenim mintaćem ali ga još uvek nisam našla. Ovaj je blizu tog savršenstva i sviđa mi se kako mi stoji. Flormar lakove inače jako, jako volim ali o njima pripremam poseban post pa neću sada puno da dužim. Juče je naletela inspiracija dok sam sređivala noktiće i ovo što danas vidite je rezultat.




Kreiranje ovog manikira je vrlo jednostavno. Koristila sam 2 Flormar laka kao bazu za nokte, ovaj gorepomenuti #424 i kreč beli #006 a zatim sam na dva nokta, palac i domali dodala po tri horizontalne linije srebrnim Gabrini lakom za nail art. Na kraju sam sve premazala Seche Vite nadlakom kako bih obezbedila sjaj i dugotrajnost manikira. I to je sve!



Kako vam se čini moj današnji manikir?
Trudiću se da mi sledeći bude maštovitiji i što pre :)

Stay gorgeous! Lidija

No comments