Low budget proizvodi vredni vaše pažnje #1

Ovaj post je dugo bio u pripremi do danas, kada je ugledao svetlost dana, konačno. Zašto je toliko dugo bio u senci, to ne znam ali sada više nije ni bitno. Razmišljajući šta i kako, rešila sam da se ograničim na budžet od samo 200 dinara ( oko 2 e). Složićete se da je to jako malo parica ali ja sam ipak uspela da napravim lepu družinu. Pa da, svi mi volimo da kupimo nešto što vredi i što će nam koristiti a da to ne platimo čitavo malo bogatstvo.

Pređimo odmah na stvar, pošto svi volimo da čitamo ovakve postove, bar se nadam da i vi volite :)



1. ANTIRID KREMA BOTANICA
Reč je o kremici koju sam koristila zimus kada mi je područje oko očiju bilo prilično isušeno usled klimatskih uslova. Bore mi nisu nestale ali je zato kremica odlično odradila posao. Prilično je masna i sigurna sam da mi neće odgovarati kako temperature napolju budu rasle. Bez obzira na to brzo se upija i ne ostavlja područje masnim duže od par miuta. I sada je povremeno koristim, uglavnom uveče kada osetim zatezanje u ovom predelu lica. 
Sadrži bademovo ulje i vitamine A, D i E, sadrži 50 gr. i bez parabena je. U pitanju je prirodna kozmetika domaće proizvodnje iz Leskovca a više možete videti na njihovom sajtu .

Mesto kupovine: Dis market
Cena: oko 130 rsd


2. VEOMA ZDRAVA KREMA ZA PROBLEMATIČNU KOŽU
Ova čudotvorna krema je svima dobro poznata. Ja je imam još u ovoj staroj ambalaži jer je ne koristim tako često jer nemam problematičnu kožu. Služi mi za one SoS situacije kada uspešno sanira nastali problem. Od skoro se nalazi u novoj , praktičnijoj ambalaži. Kreč bele boje je, guste formule i koristi se za ciljano uklanjanje bubuljica tako što se namaže u gušćem sloju na očišćenu kožu lica.

Gde kupiti? Lilly drogerije isključivo
Cena: oko 150 rsd


3. DAHLIA KREMA ZA RUKE
Sigurna sam da je svaka od vas koristila bar jednu od Dahlia krema. Ja sam probala sve i sve su podjednako dobre. Od vas zavisi da izaberete miris kreme koji vam prija u datom momentu. Ja ih rotiram kako se smenjuju godišnja doba. Ako vam koža ruku nije previše oštećena, volećete ovu kremu. Već sam je pominjala kada sam pričala koje kreme za ruke volim, ovde
Gde kupiti: Lily drogerije, Dm, ostali bolje snabdeveni marketi
Cena: do 150 rsd


4. DOVE SAPUNI 
O njima ne treba posebno pričati i filozofirati. Ja ih koristim kada mi se ne koristi gel za tuširanje, dakle za telo i za pranje četkica za šminkanje, ponekad. Sviđa mi se što ne isušuju kožu a miris se dugo zadržava na telu. Svi su mi jednako dragi, a ova dva na slici ispod posebno. Mislim da su vredni pomena jer se izdvajaju od ostalih sapuna.

Gde kupiti: Svuda ih ima 
Cena: u rasponu od 80-120 rsd


5. VELNEA SET SA MAKADAMIJA ULJEM
O ovom dvojcu neću puno pisati zato što sam skoro pisala detaljnu recenziju. Možete se podsetiti ovde. Zaista je neverovatno da se za tako malo para može dobiti jedan zaista fin proizvod. Preporučujem!

Gde kupiti? Isključivo Lilly drogerije
Cena: oko 170 rsd


6. STIL POPART BALZAM ZA KOSU
Super proizvod za male pare. Maznula sam ga jednom od mame kada mi je ponestalo mog koji sam tada koristila. Bila je to ljubav na prvo korišćenje. Od tada ga stalno imam u rezervi i koristim ga kada god kupim neki šampon uz koji ne kupim i balzam iz iste linije. Koristila sam ga takođe u kombinaciji sa Stil šamponima i rezultat je odličan. Planiram i detaljniju recenziju.
Gde kupiti: U bolje snabdevenim marketima
Cena : oko 100 rsd za 500 ml. (neverovatno, znam!)

*Fotografija preuzeta sa interneta


7. MULTIACTIV MASKE ZA LICE
Probala sam roza, ljubičastu i narandžasti i zavolela ih. Sjajne su a eni se ipak za nijansu više sviđa peel-off jer ih ja lično preferiram. Na ostale namam zamerke. Trenutno nemam ni jednu kod sebe pa koristim sliku sa interneta, ne zamerite.

Gde kupiti: Dm, Lilly drogerije, bolje snabdeveni marketi
Cena: 65 rsd
*Fotografija preuzeta sa interneta


8. BIOTEN MARAMICE ZA SKIDANJE ŠMINKE
O Bioten kozmetici sam već pisala ranije, ovde a ove maramice jako volim i već neko vreme ih koristim. Nežne i blage, prijatnog mirisa temeljno očiste lice.

Mesto kupovine: Lilly drogerije, Dm, bolje snabdeveni marketi i parfimerije
Cena: oko 160 rsd


9. BALEA ULJANA KREMASTA KUPKA
Ovu koristim samo kao primer jer sam već pisala o njoj, ovde mada su generalno sve Baleine tuširalice super. Posebno volim one iz LE kolekcije. Za male pare se dobijaju fini proizvodi u preslatkim ambalažama.

Gde kupiti: Isključivo Dm drogerie
Cena: oko 180 rsd

Eto, polako dođosmo do samog kraja!

Kako vam se sviđa moj izbor?
Imate li nešto da dodate, da mi preporučite?

Stay gorgeous! Lidija

No comments