L'OCCITANE Hand Cream Collection



Uz Kiko neodoljivi ruž, Tanja me je počastila i ovim predivnim kremicama za ruke koje već duže vreme strpljivo čekaju na mojoj listi želja.

L'Occitane je brend koji mi već dugo vremena privlači pažnju, što interesantnim retro ambalažama tako neodoljivim mirisima i kvalitetom proizvoda.Čitajući o njima prvo na stranim pa potom na našim blogovima zaželea sam samo jedan primerak ove divotice a dobila čak tri. Mojoj sreći nema kraja! :)
Ali, ovo, za mene neprocenjivo blago, nemam srca da trošim i mackam. Prvo sam ih danima gledala i njuškala a onda sam dozirano isprobavala svaku ponaosob i danas vam prenosim moje utiske.

Kao što vidite na slikama, ove tri lepotice su spakovane u metalnu kutijicu, krajnje simpatičnu i praktičnu, proizvođač kaže eco-frindly. Može da bude friendly koliko hoće, ja je neću podeliti ni sa kim :)

Šalu na stranu, kremice sadrže po 10 ml. svaka i dolaze u 3 mirisne note:
  • Pivoine Flora - klasični cvetni miris, božur
  • Cherry Blossom - trešnjin cvet
  • Karite Shea - sa čak 20 % karite maslaca

Osim što su me oduševile svojim preslatkim dizajnom i same kremice su me osvojile. Što se tiče same teksture, najgušća je sa ona sa karite maslacem što je razumljivo s obzirom da je namenjena nezi suve kože ruku. Ove dve preostale, cvetne su nešto ređe teksture, idealne za ove tople letnje dane. Ipak, zajedničko za sve tri je da se bro upijaju u kožu i ne ostavljaju film na rukama. Hranljive su i dobro neguju kožu, a predivno mirišu i taj se miris prilično dugo zadržava na koži.

Ako bih morala da izdvojim samo jednu, to bi svakako bila Karite, kako zbog teksture tako i zbog svog mirisa.





Nadam ste da ste uživale u postu koliko i ja...
Odoh sad da njuškam svoje kremice a od vas očekujem neki komentar :)
Probale? Imate želju? Utisci?

Stay gorgeous! Lidija

No comments