VELNEA shampoo & conditioner with MACADAMIA nut oil

Danas ću vam pisati o trenutno omiljenom setu za negu kose. Iako je ova kategorija, nega kose, na našem blogu nepravedno zapostavljena, trudićemo se da to ispravimo. Reč je o šamponu i balzamu/kondicioneru za suvu i oštećenu kosu Velnea sa makadamija uljem. 

Za početak moram reći par reči o svojoj kosi za one koji nisu upoznati...da imam dugu kosu, farbanu u plavo već 10+ godina uz to prilično gustu i da je potrebno mnogo napora, vremena i nege uložiti u negu takve kose. Oni koji pokušavaju da imaju zdravu i negovanu kosu znaju da to nije nimalo lak posao i da treba pažljivo birati proizvode kada je nega u pitanju. Do skoro sam mislila da je skupo=dobro i skoro nisam puno vodila računa o sastavu proizvoda što je naravno bila greška. Slušajući i čitajući mnoge pozitivne recenzije o ovoj liniji Velnea za kosu i ja sam se odlučila da probam. A nisam imala šta da izgubim za cenu od oko 150 rsd po bočici i možete ga nabaviti u Lilly drigeriama.


VELNEA ŠAMPON BEAUTY OIL


Dakle, prvi na redu je šampon. Dolazi u krajnje jednostavnoj plastičoj ambalaži (i suviše jednostavnoj za moj ukus ali ne zameram) od čak 300 ml. sa ispisanim svim bitnim karakteristikama koje treba da znamo o proizvodu. Iako sam neko ko pada na lepu ambalažu u ovom slučaju ne zameram jer se baš u toj jednostavnoj bočici krije zaista dobar proizvod.

Šampon je nemenjen nezi suve, oštećene i lomljive kose koji poboljšava njenu strukturu aktivnim kompleksom proteina pšenice i pantenola. Proizvođač obećeva duboku regeneraciju kose i smanjenje lomljenja i krzanja vlasi.

Sama formula šampona je ređa i providna.

U sastavu dominiraju osim vode, sulfati, glicerin, parfem i pantenol koji su u samom vrhu sastojaka. Nisam primetila da mi bilo koji od ovih sastojaka smeta, baš naprotiv. Imam utisak da mi kosa nikada nije bila čistija. Nežnom ali i srednje bogatom penom očisti kosu od svih nečistoća i povoljno deluje i na samo teme. Ne peni nenormalno, što mi se sviđa, i prilično je blag. Takođe, miriši fino i prijatno, na makadamija ulje a taj se miris još nedugo zadržava u kosi. Nisam primetila da mi se kosa nešto brže masti i prlja (inače sa tim nemam problema) ali ono što mogu sa sigurnošću reći je da mi je kosa nakon upotrebe ovog šampona sjajna, glatka i laka za oblikovanje. Kosa nije naelektrisana i neposlušna a krajevi su zaglađeni.



VELNEA CONDITIONER BEAUTY OIL


Ja sam neko ko bez balzama ne može. Ne ja, nego moja kosa :)

Dolazi u pakovanju identičnom kao i šampon samo sadrži 250 ml. proizvoda. I njega je kao i šampon preporučljivo potrošiti 12 meseci nakon otvaranja bočice. 

Sastav: aqua, cetearyl alcohol, glycerin, isopropyl palmitate, behentrimonium chloride, macadamia ternifolia seed oil, parfum, panthenol, isopropil alchohol, hidrolyzed wheat protein, sodium benzoate, citric acid, potassium sorbate, hexyl cinnamal, limonene, benzyl alcohol.


Takođe identičnog mirisa samo dosta gušće teksture od šampona (mene podseća na kremu), ovaj balzam će učiniti čudo za vašu kosu. Ja ga obično ostavim na kosi nekoliko minuta a nakon toga isperem. Kosa je nakon toga divna i laka za raščešljavanje što je meni sa suvom kosom jako bitno. Takođe, lako se fenira i ostaje mekana i sjajna. Sve što sam rekla za šampon, odnosi se i na ovaj balzam iz iste linije. Uvek ih koristim i kombinujem zajedno i jako sam zadovoljna rezultatima. 

Što se tiče lomljenja i krzanja kose, to ne mogu da tvrdim jer nisam imala tih problema. Ali mi je zato elastičnija, poslušnija, sjajnija i izgleda zdravije nego pre.


OPŠTI ZAKLJUČAK: Ukoliko imate suvu, lomljivu, ispucalu i oštećenu kosu ovo može biti dobro rešenje za vas. Odnos cena-kvalitet ovih proizvoda je za svaku pohvalu. Preporučujem od srca!


Osim ovog šampona i balzama, iz iste linije Velnea nam predstavlja i ulje i masku za kosu koje još nisam probala iz razloga što trošim neke druge o kojima takođe nameravam da pišem.
Još jedna napomena: šampon i balzam su proizvedeni u Nemačkoj za Lilly Drogerie, ako vam je to bitno, a meni lično nije. Ko god i gde god da ga proizvodi radi to odlično. Ni sama nisam mogla da verujem da ću za tako malo para dobiti toliko sjajne proizvode.

Pitanje za vas: Da li ste koristile ovu liniju Velnea šampona ili neku drugu? I kakvi su vaši utisci?

Stay gorgeous! Lidija





No comments