Golden rose lakovi #1

Lepi nokti su dobar početak ka savršenstvu! :)

Sigurno od srednje škole nisam izasla iz kuće sa nesređenim noktima. Volim da lakiram nokte i stalno kupujem nove, jer se nekako uvek desi da baš tu nijanu nemam. Da li se i vama to dešava?  :)
Poslednje što sam kupila su tri Golden rose laka  i o njima ću vam pisati danas.


Golden rose  RICH COLOR nail lacquer 66

Još jedan neutralan lak. Bebi roze boja, koja me na prvi pogled nije oduševio. Ali kada sam namazala na nokte bilo mi je drago što sam ga kupila.
Retke je teksture i kada se namaze bude skoro providan, sa blagom nijasom roze. Divno! U jednom sloju je skroz prirodno, u dva sloja odlična podloga za french. Često, iskoristim i za podlogu za neki drugi lak (kao na slici ispod).



Golden rose  RICH COLOR nail lacquer 52

Divna bebi roze boja. Mnogo mi se sviđa moda belog laka na noktima, ali kako sam bela kao sir nikako mi ne stoji. Ovo je idealno rešenje za mene.
Za razliku od ostala dva, obaj je bogate teksture i u jednom sloju mogu da postignem potpuno pokrivanje. Dva sloja su čisto savršenstvo.



  Golden rose  3D GLAZE top coat 05

Svetlo rozi, transparentni lak sa puno srebrnih šljokica u dve veličine. Moram priznati da kada sam kupovala nisam mnogo zagledala, pa sam se malo razočarala kada sam videla da su šljokice srebrne, a ne roze. No, ne brinem da ću mu već naći namenu.
Prilično je redak, pa da bi se postigao bogat sloj šljokica potrebno je namazati više slojeva. Više slojeva za sobom povlači i više laka pa nokti onda izgledaju debelo i neprirodno. Lak u kome su šljokice 'rastvorene' je kao što sam rekla blago tamno roze, pa boji podlogi na koju mažete lak i ukoliko ona nije roze moze doći do promene boje.




Kako vam se sviđaju ovi lakići? Imate li predlog neke nijanse koja mi je neophodna?

Stay gorgeous! Tanja

No comments