AVON favoriti - april/maj 2014.


Nakon malog predaha i kraće pauze usled nemilih događaja koje su zadesile kako našu tako i zemlje u regionu, vraćamo se na blogoscenu sa novim postovima. Takođe vas molim da obratite pažnju na veliki humani BlogSale koje su pokrenule devojke, blogerke iz Srbije (među njima smo i mi) ustupivši po nekoliko svojih proizvoda na prodaju, a sav skupljeni prihod ćemo uplatiti onima kojima je pomoć zaista potrebna i neophodna. Jako sam ponosna na ovu akciju jer je to samo naš mali doprinos a nekome će značiti puno. Zato, ako do sada niste, bacite pogled, možda ćete naći neki lep komad za sebe!

Da se vratimo na sam post. Ovaj put vam pišem od novitetima iz Avona, koje jako volim naročito u poslednje vreme, tiču se dekorative a obuhvataju: 1. moju prvu bazu za senke, 2. jednu kohl olovku i 3. jedan lep nude ruž. Krenuću redom...


BAZA ZA SENKU - EYE SHADOW PRIMER


Ovo je moja prva baza, kao što sam već rekla. Nisam koristila druge, iako sam nekoliko puta probala Tanjinu Essence I <3 stage, tako da ne mogu da vršim poređenje. Iako sam bila uverena da mi baza ne treba ipak sam odlučila da probam ovu Avon jer sam čula puno pozitivnih komentara na njen račun. Zahvaljujući svojoj normalnoj koži, šminka mi ostane na licu od momenta kada je nanesem pa dok je ne skinem pa u tom pogledu nemam problema. Znam, lucky me!

Baza dolazi u lepoj ali ne previše praktičnoj staklenoj teglici. Ja je iz teglice uzimam ovom kosom četkicom koju vidite na slici a zatim je dodatno prstima rasporedim po gornjem kapku. Teglica mi je jako simpatična ali nije praktična a nije mi ni higijenski da po njoj rovarim prstima. 
Sama konzistencija baze je kremsasta ali mene podseća na penu, vrlo je lagana, lako se razmazuje i ostavlja neki satenski finiš koji se oseća pod prstima. Boja: light beige

E, sad ono što je mene oduševilo i što je demantovalo moj stav da mi baza ne treba je to što senke sa njom imaju intenzivniju boju i recimo olovke za oči mi se nikad ne preslikaju na kapak (što i nije redak slučaj s' obzirom da imam spuštene kapke). Naravno, to da je trajnost senki obezbeđena i da se ne nakupljaju u naborima se podrazumeva.
Cena: 650 rsd ali se može često naći na popustu pa košta oko 460 rsd


KOHL OLOVKA ZA OČI - KOHL EYE LINER


Ovo je još jedan proizvod koji po prvi put gostuje u mom neseseru iako sam ovu tehniku šminkanja već bezbroj puta koristila. Znate ono, razmažete kreon sunđerastom četkicom ili štapićem za uši? :)

Kao što vidite na slici, kohl olovka je sa jedne strane klasičan kreon dok sa druge ima sunđerčić kojim razmazujete/ublažavate liniju koju ste prethodno naneli a sve u cilju postizanja zadimljenog pogleda kao i smokey eye. Dakle, uloga olovke je dvostruka ili višestruka (zavisno koliko ste maštovite). Možete naneti pravilnu liniju kao linerom i tako ostaviti ili se poigrati malo drugom stranom, sa sunđerom i kreirati potpuno drugačiji look. Ja se lično uopšte ne trudim da mi ta linija bude pravilna i jasna kada znam da ću koristiti drugu, sunđerastu stranu. A efekat je neuporediv!

Iako se ova olovka proizvodi u 4 različite boje ja sam za sebe odabrala True black za početak. S obzirom koliko sam oduševljena verovatno ću kupiti još koju. 
Cena: 600 rsd i takođe se često nalazi na popust. 


ULTRA BEAUTY LIPSTIC - LATTE NUDE



Kao što vidite na slici, u pitanju je još jedna nude nijansa. U jednostavnoj crnoj ambalaži sa srebrno ispisanim slovima Avon nalazi se moj novi ljubimac. Dovoljno neupadljiv za svaki dan i dovoljno elegantan da istakne efekat smokey eye za večernje prilike. Sve što volim kod jednog karmina krije se u ova 3 gr. Nemasna formula a ipak dovoljno hidrantan da usne izgledaju negovane i sočne sa sjajnim finišom i neupadljivim, nežnim mirisom. Formulom podseća na Nyx karmine. Posle nekog vremena kada se taj sjaj izgubi, ostaje mat finiš na usnama bez osećaja zatezanja ili isušivanja. Nisu brzoskidajući ali ni previše dugotrajni, dovoljno da opstanu na usnama par sati bez jela i pića. Preporučujem.
Cena: oko 200 rsd

Da li ste probale neki od mojih Avon noviteta i favorita? Svaka preporuka je takođe dobrodošla! Naravno, ako sam nešto zaboravila da kažem, a znam da jesam, pitajte :)

Stay gorgeous! Lidija

No comments