CATRICE Defining Blush+CATRICE Blush Brush




Drage moje, danas ću vam pisati o jednom prelepom rumenilu, koje je ušetalo u moj život jednog lepog dana kada je moja Tanja odlučila da mi priredi malo iznenađenje. Već i ptice na grani znaju kolika sam zaljubljenica u rumenila a iznenađenje je bilo veće tim pre što Catrice proizvodi nisu dostupni u našoj zemlji Srbijici. Takođe, uz rumenilo je stigla i ova prelepa četka za njegovo nanošenje. Tanja misli na sve! :)


Kao što možete da vidite na slikama reč je o Catrice Defining Blush rumenilu u nijansi 050 Apropos Apricot (od ukupno 6 postojećih) u divnoj breskvastoj nijansi sa sitnim zlatnim šimerom koji daje samo diskretni odraz na mojim obrazima.


Rumenilo dolazi u providnoj ambalaži od 5 gr. od čvrste plastike, malih dimenzija, pogodno da stane u svaku kozmetičku torbicu. Čvrsto se zatvara pa nema bojazni da će se rasuti po torbici. 

Rumenilo je takođe visoko pigmentisano, ultra fino, kako kaže proizvođač a ja se slažem, sa vitaminima C i E. Lako se raspoređuje po koži, još lakše blenda a sitan šimer savršeno naglašava jagodice.

Na slikama ispod pogledajte swatcheve na ruci...na poslednjoj slici se može videti taj diskretni odsjaj o kome sam vam pričala.


Iako je rumenilo zvezda ovog posta da ne zaboravim  još koju reč o samoj četki za nanošenje rumenila:

Četka dolazi u prakticnoj providnoj ambalazi, nešto nalik kesici sa praktičnim zatvaračem koji liči na rajsfešlus. Malih je dimenzija pa je pogodna da stane u svaku žensku ruku, takođe kozmetičku torbicu a iznad toga je praktično i lako za baratanje. Od sintetičke dlake je sa mnoštvom dlaka koje su se pokazale odlično. Ne linja se i dlake ne otpadaju pri pranju. Moja iskrena preporuka, koja se osim na četku odnosi i na ovo divno rumenilo!

Ovo su moji prvi komadi Catrice kozmetike. Hvala Tanji još jednom, ljubi te sestra <3
Koji su vaši favoriti?

Stay gorgeous! Lidija






No comments