Once upon a time.... in Metropoliten

Prošli petak sam imala priliku da provedem prijatno popodne u parafarmaciji Metropoliten  i da upoznam neke od blogerki čije blogove pratim. Najzad sam povezala lik sa delom pojedinih devojaka, što me veoma raduje. Bilo je izuzetno zadovoljstvo upoznati i gospođu Ljiljanu Maričić Grujić, urednicu bloga Budi lepa, zza koju ste verovatno več čuli.

Metropoliten se nalazi u starom delu grada, na uglu Ulice Kralja Petra i čuvene Zmaja od noćaja. 

Moja omiljena ulica kada šetam ovim delom grada























Ispred ulaza se moglo čuti veselo čavrljanje blogerki i odmah sam znala da sam na pravom mestu. Srdačna dobrodošlica nije izostala. Gospođa Liljana me je sa osmehom dočekala i ponudila se da mi pokaže šta sve to mogu naći u ovoj čarobnoj parfimeriji.  



Obilazak sam počela sa onim što me najviše zanima a to su bili brendovi NOREVA, Dr HAUSHKA i WELEDA. Na žalost, ono po šta sam sa namerom otišla da uzemem nije trenutno bilo, ali videla sam puno stvari koje bih mogla da uvrstim na wish list. 


Od ostalih brendova tu su DARPHAN; PURE ATITUDE i još mnogi drugi, sve u svemu za svakog po nešto.
A sad da pređem na ono što nigde drugde ne može da se nađe a to su parfemi.

Tek tada sam shvatila koliko je miris moćno oružije i koliko njime možemo da dočaramo uspomene ili svakodnevne sitiacije. Zima u Sijeni, miris nevinosti i nežnosti u čast rođena ćerke, romantična devojka i još mnogo, mnogo slika i prizora.. Svaki od parfema prati divna priča što daje posebnu notu kompletnom doživljaju.

Za oko su mi zapali Nobile parfemi, a pored njih bili su tu parfemi iz brendova Carthusia i Eau d'Italie.

Nobile 1942  je italijanski brend koji je davne 1942. osnovao Umberno Nobile u Rimu. Svi parfemi sadrže etarska ulja dobijena na prirodan način, iako ovo zahteva dosta vremena. Dobijeni parfemi se pre punjenja  luksuzne, ručno rađenje bočice ostave da odstoje mesec dana, a na kraju se dobiju parfemi naglašenih aroma i intezivnih mirisa koji čine srž ovog brenda.
 
Našla sam jedan parfem za sebe i jedan za Lidiju. Osnovu La Danza Delle Libellule čine vanila, kokos i musk, dok se od ostalih tonova mešaju cimet, berhamot i jabuka. Miris je veoma nežan, puderast i nikako napadan. što je meni često problem kod vanile. :) 
Cafe Chantant Nobile 1942 iako sam odredila za Lidiju, ne znači da se meni ne sviđa. Takođe je vanila osnovna nota, mada veoma se razlikuje od prethodnog jer je dosta otmeniji, staloženiji, za razliku od La Danza Delle Libellule koji je malo vrcaviji. Od ostalih tonova dominiraju anis, lovor ali i iris, što ovom parfemu daje i cvetnu notu.

La Danza Delle Libellule Nobile 1942 za mene

Cafe Chantant Nobile 1942 za Lidiju

 


















Od ostalih parfema, moram priznati da nisam našla nešto što mi se sviđa, ali možda je to do toga što nisam dovoljno zrela za takve parfeme.

 

Pored parfema koji služe da mi zamirišemo u ponidu su i sveće koje su tu da zamiriši prostorije. Luksuzne Cire Trudon sveće su sveće od sojinog voska sa parfemskom osnovom. Ove sveće se proivozvode od davne 1643. godine, kada su korišćene u dvorcima kao jedini izvor svetlosti.  Miri su su različiti a dva koja su me najviše fascinirala su miris Versaja i manastira. Ne mogu reči da su mi najprijatniji, jer nisu i dosta su teški mirisi, ali u potpnosti dočaravaju oba pojma.


I za kraj, izgled izloga koji potpunjuje ovo malo bajkovito putovanje kroz vreme i mirise. Popodne mi je bilo divno, drago mi je da što sam upoznala neke od blogokoleginica i gospođu Ljiljanu i hvala joj što nas je ovako lepo ugostila.

Stay gorgeous! Tanja


No comments