Nekoliko MUST HAVE proizvoda koje uvek moram da imam

Čitajući post kod drage Le makeup freak blogokoleginice o njenim MUST HAVE proizvodima za kod kuće, došla sam na ideju da i ja napišem nešto slično. Ni ja se kao ni ona neću obazirati na proizvode za svakodnevnu higijenu (npr. šampon, sapun, pasta za zube, dezodorans) jer su oni u kategoriji iznad MUST samim tim što se podrazumevaju. Dakle, danas pišem o nekim dodatnim stvarčicama koje su u službi lepote a volim/moram/želim da ih uvek imam pri ruci.



Da se razumemo, nema te stvari bez koje se ne može. Znam da ćete sada reći da nema šanse da preživite dan bez nečega čime se negujete i ulepšavate svakodnevno ali verujte mi na reč. I ja sam isto tako mislila, a onda me je život demantovao. U najsurovijem smislu (to je jedno loše i traumatično iskustvo za mene o kojem ne bih sada).

Pogledajte šta je na mom popisu:

1. Za početak to je jedna krema za sve, zato se valjda i zove univerzalna. Ja biram Balea Soft kremu sa babasu uljem i vitaminom E (250 ml.). Kada ponestane drugih krema, mazalica za ruke, telo pa čak i lice može da posluži ovako jedna kremica. Slučajno sam je spazila na polici Dm-a i od tada smo nerazdvojne drugarice. Lagana emulzija, nežne i srednje guste teksture koja se brzo upija u kožu. Takođe, predivnog, nežnog mirisa. Uglavnom, jako dobra kremica za svaku preporuku.

Ja sam to zamislila ovako...ako bih morala da izaberem samo jednu kremu to bi onda bila ova, za sve namene. Da se namaže lice nakon skidanja šminke i umivanja, jer bez kreme ne bih mogla čini mi se ni da se nasmejem. A što se tela tiče,  isto pravilo važi. Mogu da se tuširam i običnim sapunom ali telo posle da se namaže mora. Potreba ili navika, sve jedno je.


2. U moru proizvoda za negu stopala koje sam imala prilike da probam izdvojila bih ovaj Oriflame CracKed heel repair (75 ml.). Krema za negu stopala sa 10 % uree. Za moj ukus je malo masnija formula ali kada se nanese, koža je vrlo brzo i upije. Iz mog dosadašnjeg iskustva je jedna od boljih.
Ja je obično nanesem uveče posle tuširanja, tokom cele godine. Koristim je svakodnevno i veoma sam zadovoljna rezultatom. Stopala su mi meka i negovana i nema zadebljale kože.



3. Što se kose tiče tu se ne može bez balzama ili maske za kosu. Kao što verovatno već znate imam dugu, farbanu, plavu kosu i ne bih je mogla rasčešljati bez balzama. Ovaj put izdvajam Still Popart balzam za farbanu kosu (500 ml.)kojim sam prezadovoljna i koristim ga već duže vreme. Posle njegove upotrebe kosa mi je nežna, mekana, lako se rasčešljava i sjajna je. Plus, najslađi miris na svetu, miris badema i žvaka.



4. Balea pena za brijanje+brijač, neohodan borbeni set svake ženske osobe protiv neželjenih dlačica. Od kako sam otkrila ovaj proizvod (mislim na penu, hihihi), koristim ga. Sve što treba da uradite je da snažno protresete bočicu par sekundi, nanesete sadržaj, u ovom slučaju penu na deo koji želite da depilirate i nažno prevučete brijačem preko.



5. Bioten maramice za skidanje šminke, ove su sa 100% prirodnim ekstraktom dunje, kada ponestane vremena ili nečega od sredstava za uklanjanje šminke sa lica. Ne moraju biti Bioten, razume se, ali su se ove pokazale kao jako dobre.I, navučena sam na Bioten :)



6. Labelo ili bilo koja slična mazalica za negu usana. Jedno u torbi koje uvek nosim sa sobom i jedno u prostoriji u kojoj boravim kod kuće. Trenutna dva favorita i noviteta su Labello fruity shine breskva i Balea višnja. Ne zna se koje je slađe i ukusnije a oba ostavljaju blagu i diskretnu boju na usnama. Takođe neguju, podrazumeva se.



7. Čaj od kamilice i žalfije, nije baš da spadaju u kozmetičke preparate ali bitno je da služe u tu svrhu.

Kamilica za predeo očiju ako se slučajno pojavi neki problemčić. Nemam osetljive oči ali desi se sa vremena na vreme neka manja infekcija u vidu crvenila, od promaje ili prašine. Rešenje je da natopim dva tupfera mlakim čajem od kamilice i time umijem oči, i to ponavljam nekoliko puta na dan. U svakom slučaju, ne preporučujem prčkanje oko očiju na svoju ruku, niti ikad koristim kapi, kreme ili slično kada imam proble, preporučujem odlazak kod očnog lekara.

Žalfiju koristimza usnu duplju, ako imam neku malu upalu desni ili ako me boli grlo, za njegovo ispiranje uz upotrebu septoleta. Žalfija je poznata po svom antibakterijskom dejstvu i zaista je delotvorna.
Način pripreme: U prokuvanu vodu stavim žalfiju i poklopim posudicu da odstoji 15-ak minuta. Nakon toga, čaj procedim i spreman je za upotrebu.

8. I neizostavne kreme za ruke. Jedna uvek mora biti u torbi a jedna pri ruci. Nije bitno koja, ali bez nje se ne može. Trenutno je aktuelna Bioten krema za ruke sa 100% prirodnim ekstraktom smokve (100 ml.) jer sam većinu iz ovog posta potrošila. Kao i svi Bioten proizvodi, i ovaj je bez parabena, parafina i veštačkih boja. Ono što mi se specijalno dopada kod nje je što je lagane teksture, ni malo masne, jako brzo se upija a ruke ostavlja u perfektnom stanju.


To je moj izbor! Malo sam se poigrala sa filterima jer nije bitno za ovu vrstu proizvoda da boje budu verno prikazane. Kako vam se dopada?
I kako vam se sviđa moja lista MUST HAVE proizvoda?

Stay gorgeous! Lidija

No comments