Aldo VANDINI set: Black Oliva & Pomegranate


Danas vam pišem o jednom omiljenom setu za tuširanje, odnosno za i posle tuširanja. Pre dve godine sam se prvi put susrela sa ova dva proizvoda kada sam ih dobila iz Slovenije kao set, a tada ih još nije bilo kod nas da se kupe. Nekoliko meseci kasnije, videla sam ih na policama Dm-a a zatim i Lilly-ja ali nikada kao set.



Reč je o gelu za tuširanju i mleku za telo posle tuširanja iz Amazing linije proizvoda sa zavodljivo i izuzetno osvežavajućom aromom crne masline i nara. Crna maslina je poznata kao izvor mononezasićenih masnih kiselina i vitamina E, koji je itekako dobar za našu kožu. Nar u kozmetologiji uglavnom važi za čuvara mladosti jer usporava oksidaciju DNK u ćelijama pa na taj način usporava starenje.

Proizvedeni su u Nemačkoj, dolaze upakovani u velike tube od polietilena od 200 ml. sa pokretnim plastičnim zatvaračem i neophodno ih je potrošiti 12 meseci od otvaranja. Ambalaže su u različitoj boji sa slikama paunovih pera (kao što možete videti na slikama) što im daje jednu dozu elegancije, a takav je i sadržaj u njima (što ćete videti na slikama ispod).

Proizvodi ne sadrže parabene i dermatološki su testirani.

Evo šta kaže proizvođač:
Aldo Vandini Amazing kolekcija otvara vrata potpuno novom pogledu na život noseći poruku: Uživajte u svakom momentu života! Zavodljiva kombinacija mirisnih nota crne masline i nara stvara magnetski privlačnu harizmu. Prijatan tretman nege, koji osvežava kožu, nežno je čisti kreirajući divnu mirisnu auru. Dragoceni kompleks aktivnih sastojaka, crne masline i nara, štite kožu od isušivanja i podstiču njenu regeneraciju. Aldo Vandini vaša mirisna oaza harmonije, sreće i mira! 


 Moje mišljenje:
Ovaj prekrasni set morate imati :)
Osim što fenomenalno mirišu i miris ispuni celo kupatilo, miris se takođe i jedno vreme zadržava na koži. Idealna je za razbuđivanje jer joj je miris baš takav, čist i osvežavajući, po meni vuče na citrusni . Koža je mirisna i glatka na dodir a nakon nanošenja mleka za telo, ona je doslovno kao svila. Nežna i mekana. Moja jedina zamerka se odnosi na hidrataciju. Za moju suvu kožu nije dovoljna, odnosno pruža samo trenutno osećaj hidriranosti.Za mene to nije veliki problem jer imam druge losione i mleka kojima svakodnevno negujem telo pa mogu sebi povremeno da dozvolim ovaj vid uživancije.

Za cenu nisam sasvim sigurna ali znam da ne spada među jeftinije. Mislim da je cena oko 500 rsd po komadu ali se često može naći na akcijama.

A sada pitanje za vas: Da li ste koristile ovakav ili sličan set iz A. Vandini linije i imate li neki sličan set za posebne prilike?

Stay gorgeous! Lidija

No comments