OH SO HEAVENLY body lotion

Drage moje,
danas ću vam pisati o jednom novom losionu za telo koji sam imala prilike da isprobam, ujedno i novitetu na našem tržištu. Reč je o Bye-bye Stress body losionu, sa opuštajućim ekstraktom kamilice i lavande i balansirajućim uljem Geraniuma a sve u svrhu otklanjanja stresa i umora, kao što mu i samo ime kaže. 

Losion dolazi u svetlo lila, plastičnom, jednostavnom pakovanju od 375 ml. Sama boca losiona je predviđene širine taman da stane u nežnu žensku ruku, te mu to omogućava lako baratanje i korišćenje. Na  vrhu se nalazi otvor sa pokretnim poklopcem kroz koji doziramo proizvod.

Što se tiče samog mirisa, on je jako prijatan, cvetni ali ne bih mogla reći nežan što bi onima koji vole blage i nežne mirise možda zasmetalo. Meni lično to ne smeta a osim toga se baš dugo zadržava na koži, što mu je dodatni plus. Ono što mi se posebno sviđa je što mirisom dominiraju note lavande i kamilice što svakako deluje opuštajuće, a u pozadini su note zelene jabuke, ruže jasmina i irisa.

Losion je malo gušće konzistencije za moj ukus pa se teže razmazuje a samim tim i upija u kožu. Ne brinite, nije to tako puno vremena jer se već u dodiru sa kožom lagano rastopi i razmaže. Kada sam rekla teže, mislila sam na većinu losiona koji su u skoro tečnom, vodenastom stanju.

Na gornjoj slici možete videti sastav losiona za one koji vole da čitaju. Ja potvrđujem da losion odlično hidrira i iza sebe ostavlja nežnu i nahranjenu kožu i opojan cvetni miris idealan da utonete u miran san :)

Još par reči o proizvodu:
ovaj losion je uvezen iz Južnoafričke Republike u Republiku Hrvatsku a odatle kod nas. Sa sigurnošću znam da ga ima u Idea marketima kao i još nekoliko stvari iz OSH asortimana ali ne bih mogla da potvrdim po kojoj ceni se prodaje. Za vikend ću verovatno imati i taj podatak pa ću ažurirati post.
Rok važnosti proizvoda je 36 meseci od datuma proizvodnje a 12 meseci od datuma otvaranja.


I za kraj poruka sa boce...SMEH JE JEDNO OD NAJBOLJIH SREDSTAVA ZA OPUŠTANJE PA SE ZATO OKRUŽITE NASMEJANIM I SRETNIM LJUDIMA I UVEK GLEDAJTE VEDRIJU STRANU ŽIVOTA!


Kako vam se čini ovaj proizvod, da li imate želju da ga probate?

Stay gorgeous! Lidija

No comments