Eucerin DermoPURIFYER Scrub

Skoro sam vam pisala o mojoj dnevnoj rutini i šta od proizvoda koristim. Takođe, pisala sam vam o Bioten pilingu kojim sam jako zadovoljna. Šaka mi je dopao novi piling, koji mi možda više odgovara od Bioten-ovog.
Kao što ste iz naslova naslutile radi se o Eucerinovom DermoPURIFYER scrub-u namenjenom masnoj i problematičnoj koži. 


Jedan od problema takve kože je hiperkeratinizacija (prekomerna produkcija keratinocita, ćelija površinskog sloja kože). Sasvim logično rešenja problema je piling, a kako je ovo hronično stanje potrebna je redovna upotreba. Moje mišljenje da je najpravilnije koristiti piling po potrebi, u zavisnosti od stanja kože, iako je preporuka koristiti ga dva puta nedeljno(generalno, sve pilinge)

Piling dolazi u tubi (100 ml) od prozirnog zelenog materijala i omogućava vizuelnu kontrolu potrošnje. Predivnog i osvežavajućeg mirisa je.


Sadrži sitne čestice koje vrše detaljan i fini piling (skoro kao poliranje) kože. Od aktivnih supstanci sadrži mlečnu kiselinu koja ima više pozitivnih efekata- komedolitičko (razgrađuje sebum), keratolitičko i snižava pH kože čime je štiti od razvoja bakterija. Iako je ovo sredstvo koje se kratko zadržava na koži,  redovna primena ispoljiće željene efekte.


Pored supstanci koje vrše piling, gel blago peni i pere lice.



Koristim ga sigurno preko nedelju dana (svakodnevno O:) ) i prvi efekti su vidljivi, koža je čistija, zaglađena i ujednačenijeg tena. Verujem da će nakon dužeg perioda biti još vidljiviji, ali ja nisam mogla da čekam toliko dugo da podelim oduševljenje sa vama.
Cena je oko 800, 900 rsd zavisno od apoteke do apoteke. U toku je martovska akcija Eucerina gde za kupovinu proizvoda iznad 1000 dinara dobijate poklon, između ostalog možete da izaberete i ovaj piling.

Imate li vi neki favorit?  Volela bih da čujem.

Stay gorgeous! Tanja

No comments