BIOTEN antiwrinkle & firming EYE CREAM

Moje oduševljenje Bioten kozmetikom ne jenjava. Ubrzo posle predstavljanja osnovnih Bioten proizvoda kojima sam počela da negujem kožu lica o kojima sam pisala u postu (ovde) nabavila sam i kremu za ruke o kojoj sam pisala (ovde) a nedugo posle toga sam se odlučila na kupovinu okoloočne kreme o kojoj ću vam pisati danas.




Reč je o Bioten antiwrinkle & firming eye creamu, učvršćujućoj kremi oko očiju protiv bora sa ekstraktom magnolije i omega kompleksom. Ekstrakt magnolije sprečava sijanje kože dok omega kompleks bogat masnim kiselinama izuzetno hidrira delikatno područje oko očiju.



  •  Krema dolazi u pakovanju od mekane plastike, tubici od 15 ml. sa uskim završetkom koji omogućava lagano rukovanje tubicom i precizno istiskanje proizvoda. 
  • Konzistencija same kreme je srednja, ni previše gusta ni previše retka
  • Ne ostavlja masne tragove, savršeno brzo se upija i idealna je kao baza za makeup
  • Nanosim je dva puta dnevno, uveče nakon čišćenja lica i preko hidrantne kreme a takođe i ujutru nakon umivanja i kreme za lice na predeo oko očiju
  • Prijatnog, cvetnog mirisa je koji se jedno vreme zadržava na koži
  • Oftalmološki je testirana i bez parabena i parafina
  • Potrebno je potrošiti 36 meseci od datuma proizvodnje a 6 meseci od datuma otvaranja
  • Preporučuje se za dob od 35-45 godine starosti


 MOJE MIŠLJENJE: 

Još jedan odličan Bioten proizvod! Koristim ga već neko vreme, kao što sam već napisala dva puta dnevno, ujutru i uveče i prilično sam zadovoljna učinkom. Ovo je jedna lagana okoloočna krema pa ako ste u potrazi za istom, ovo može biti dobar izbor. Ja bih lično volela da je samo za nijansu masnija pa tako vama sa suvljom kožom ne bih preporučila. Meni za sada potpuno odgovara jer nemam prevelikih problema sa suvom kožom oko očiju, a ova krema obavi funkciju za koju je namenjena pa mi je koža ubrzo nakon korišćenja hidrirana, ne zateže i ne sija se (kao što to neke masnije kreme znaju da ostave trag). Ono što sam takođe primetila je ova kremica blago hladi područje na koje je nanesem što doprinosi ublažavanju podočnjaka i eventualnu naduvenost (koju za sada hvala Bogu nemam).

Može se nabaviti u svim marketima koji prodaju Bioten proizvode, a takođe u Liliju i Dm-u.

Cena joj je oko 350 rsd a na sniženju se može naći i jeftinije. Trenutno je na akciji u Liliju pa ako ste zainteresovane, trk u najbliži Lili :)



SASTAV:


Za kraj, kao i uvek pitanje: Koristite li okoloočne antirid kreme, koje i koliko često?

Stay gorgeous! Lidija

No comments