Uporedna recenzija: Kreme za ruke koje preporučujem

Negovane ruke i nokti baz zanoktica su pravi znak uredne i negovane osobe (ovo se odnosi i na muškarce) a u hladnim, vetrovitim, zimskim danima potrebna im je posebna nega. Centralno grejanje značajno isušuje vazduh a hladno vetrovito vreme nepogodno deluje na kožu, posebno onu nazaštićenu. Zato se u ovom periodu preporučuju izuzetno hidrantni kozmetički proizvodi koji će koji nadoknađuju izgubljenu vlažnost i kožu čine mekom i elastičnom.

Najbolji su oni proizvodi koji sadrže prirodna ulja (jojobino ili bademovo) i butere (ši, kakao ili makadamije). Gliceriske kreme su neprevaziđene kada je nega kože ruku u pitanju jer je glicerin provereno sredstvo koje isušenim rukama vraća vlažnost i obezbeđuje neophodnu hidrataciju.

Meni je krema za ruke neizostavni deo zimskog kozmetičkog nesesera a boga mi i deo enterijera, kako kućnog tako i poslovnog. Evo koje kreme/losion ja preporučujem:



Za početak krenuću od svog novootkrića kojim sam oduševljena a to je Balea koncentrat za ruke sa babasu uljem. Ja lično jako volim te Baleine LE kolekcije a ova je svakako vredna pažnje. Sadrži samo 50 ml. ali je dovoljna za cca. 200 upotreba. Namenjena je za suvu i ispucalu kožu ruku i sadrži antarcticine, glicerin i babasu ulje. Bez mirisa je, što je po meni jedina mana. Nanosim ga uveče, pred spavanje iako nemam problematičnu kožu ruku ali mi se jako sviđa osećaj na rukama ujutru kada se probudim. Napominjem da je masnije formule ali se jako brzo upija tako da se može koristiti i u toku dana bez bojazni da će vam se ruke lepiti. Preporučujem je za dubinsku hidrataciju nekome kome stvarno treba oporavak kože ruku.
Zatim, sledeće što ću vam predstaviti je Dahlia Hand Cream sa matičnim ćelijama alpske ruže. Osim toga, sadrži i pantenol i vitamin E. Ima predivan miris ruže koji je diskretan i ne guši a krema potpuno zadovoljava funkciju kojoj je namenjena. Da se razumemo, sve Dalijine kreme za ruke su odlične, pitanje je samo šta lično preferirate. Preporučujem je nekome kome nije potrebna dubinska hidratacija i regeneracija već samo poboljšana nega i elatičnost.
Ne mogu a da ne pomenem omiljen mi Bioten o čijim sam proizvodima za negu lica već pisala u postu ovde. Naravno da sam poželela da probam još nešto pa je izbor pao na kremicu za ruke. Ja sam izabrala ovu ljubičastu  sa 100% prirodnim ekstraktom smokve. Pored toga, sadrži još i proelaskin, koji povećava elastičnost tkiva a takođe i UV filtere koji redukuju i sprečavaju pojavu tamnih fleka. Kao i svi Bioten proizvodi, i ovaj je bez parabena, parafina i veštačkih boja. Ono što mi se specijalno dopada kod nje je što je lagane teksture, ni malo masne, jako brzo se upija a ruke ostavlja u perfektnom stanju. I miris joj je mmm :) Mogu slobodno da kažem da me je za vrlo kratko vreme ova kremica osvojila svojim kvalitetom, i uvek se nalazi u mojoj torbi. Preporučujem je za srednji stepen hidratacije, negu i elastičnost kože ruku.

O Mixa kremi za ruke sam već pisala u postu ovde, pa ako ste propustili ili zaboravili, podsetite se :) Nemam šta drugo da dodam osim da zaslužuje mesto u ovom postu, odličan je primer odnosa cena-kvalitet i ukoliko imate problem sa suvim, ispucalim rukama za veoma kratko vreme ćete ga rešiti. Preporučujem je za dubinsku hidrataciju, regeneraciju, negu i elastičnost.

I o Dove Intensive Nourishment kremi za ruke imam samo reči hvale. Reč je o laganoj kremi sa Deep Care kompleksom, predivnog, nežnog mirisa tipičnog za ostale Dove proizvode. Lagane je teksture, upija se lako i brzo a ruke su nežne i hidrirane. Najčešće je koristim leti jer je ne osećam na rukama baš zbog svoje lagane teksture. Preporučujem je svima, jer ispunjava sve uslove koje treba da ispuni jedna dobra krema za ruke.

Za sam kraj sam namerno ostavila Balea losion za ruke sa šea puterom i arganovim uljem. Sve što su naveli da ambalaži ne važi. Niti hidrira još manje brzo upija. Vodenkaste i lagane je teksture pa joj treba malo vremena da upije, i sve što radi je da omekšava ruke a koža postaje mekana i elastična. Ako vam treba jača hidratacija a ruke su vam suve, ovo nije proizvod za vas. Ja je držim pored laptopa i svako malo je mackam jer mi se sviđa miris, i to je sve. Biće idealan za leto. Losion je i kupila sam ga iz znatiželje, 300 ml. ovog proizvoda sam platila čini mi se 135 rsd, tako da mu je sve oprošteno. 

Kako vam se sviđa moj izbor i koje kreme za ruke vi koristite?

Stay gorgeous! Lidija












No comments