Šta čitate ove zime?

Ni sama ne znam kako mi je pošlo za rukom da u moru obaveza koje su me snašle poslednjih nedelja uspem da pročitam nešto. Vodeći se onom starom...kada nešto hoćeš, to i možeš uspela sam da odvojim par trenutaka za sebe i zaplovim u čaroban svet knjige. Znate ono, knjiga, čajić i ćebence?...E, upravo to!
*Slika preuzeta sa interneta


Knjige Gijoma Musoa, nikada ranije nisam čitala ali sam iskoristila jednu akciju u Vulkan knjižarama i pazarila nekoliko knjiga vrlo povoljno.

Danas vam pišem o dve:
  • ZOV ANĐELA
  • SEDAM GODINA KASNIJE


Sada ću vam ukratko predstaviti radnju svake od njih, tek toliko da vas zainteresujem.

ZOV ANĐELA
Početak koji nagoveštava romantičnu komediju pretvoriće se u napet triler a maestralnom završnicom nadmašiće i najveća očekivanja. Evo o čemu se radi...
U gužvi najvećeg njujorškog aerodroma dvoje ljudi doslovno naleću jedan na drugog. Madlin i Žonatan će brzo pokupiti prosute stvari i produžiti svako svojim putem. Oni se nikada pre toga nisu sreli a i adali su se da se takj susret više neće ponoviti. Ipak, u žurbi da prikupe svoje stvari slučajno su zamenili svoje telefone. Kada budu uvideli tu grešku, već će biti desetine hiljada kilometara razdvojeni...on je vlasnik restorana u San Francisku a ona radi u jednoj pariskoj cvećari.

Iako su svesni da zadiru u tuđu privatnost, ipak neće moći da odole i pregledaće sadržaj telefona onog drugog. Međutim, nesputana radoznalost dovešće ih do zapanjujućeg otkrića da su njihovi životi neraskidivo povezani tajnom za koju su verovali da će zauvek ostati sakrivena...

Sve ovo me je navelo na razmišljanje šta bi se desilo sa mojim telefonom kada bih ga (ne daj Bože) izgubila, u čijim rukama bi završio i kakve bi sve tajne otkrio...i kakav se to voajer krije u svakom od nas?

Da li je i vama telefon postao poput dnevnika? Da li u njemu poveravate brojeve telefona dragih osoba, fotografije, razgovore...ili najskrivenije tajne?


SEDAM GODINA KASNIJE
Ovaj brilijantno napisani triler povešće vas u neponovljivu avanturu prepuu napetosti i nezamislivih obrta...Boem i umetnica žestoke naravi , Niki će uneti pometnju u Sebastijanov uređen život. Iako su potpuno različiti, ljubav između njih će planuti i ubrzo će se venčati i dobiti blizance: Kamilu i Džeremija.
Brak neće dugo trajati i nakon burnog razvoda svako od njih dobija starateljstvo nad jednim detetom: Sebastijan će dobiti Kamilu a Niki Džeremija.
Jednog dana, kada Džeremi nestane, Niki će morati da se obrati bivšem suprugu posle sedam godina koliko se nisu videli i da zatraži pomoć u pronalasku zajedničkog deteta. Kako bi spasili ono što im je najdragocenije, Sebastijan i Niki će ujediniti snage i krenuti u potragu za sinom. Dok blizina čini svoje, oni će osetiti bliskost kakvu dugo nisu i zapitati se da li je zauvek zaista sve izgubljeno...

Ovo je zapravo jedna ljubavna priča u pozadini cele knjige koja me je  navela na mnoga razmišljanja o odnosima među ljudima, odnosima roditelja i dece, parovima, izgubljenim ljubavima...

Nadam se da sam uspela da vam dočaram bar delić atmosfere koja me je ponela u obe knjige i koje sam u jednom dahu pročitala.

Da li ste čitale neku od ovih knjiga, ili imate neke druge za preporuku?
Pišite!

Stay gorgeous! Lidija

No comments