NYX Bohemian Chic


Ovu nedelju smo posvetile dekorativi, o kojoj duugooo nismo pisale.  Razlog zašto je tako, ne znamo, ali evo ispravljamo grešku.
Posle prelepog mat karmina o kojem je Lidija pisala (link), na red je došla paleta. Iako sam do sada imala samo jednu paletu, jer ih smatram nepraktičnim budući da obično ne koristim sve senke, ovu sam morala imati. I ona je kao i I love....vanilla lotion (link) poklon za rođendan, jer sve moje drugarice znaju da ako mi kupe šminku ili neku kremicu ne mogu da pogreše. 

Egzotičan naziv ove divne palete je Bohemian Chic i ona sadrži 24 perfect nude matte senke i 2 gorgeous rumenila.



Samo unutrašnje pakovanje je veoma elegantno, crne boje u visokom sjaju. Taj sjaj je možda malo ne praktičan, jer ostaju otisci prstiju koliko god da su ruke čiste, ali uvek kad zavržim sa šminkanjem, sve prebrišem i spakujem u kutiju.


Kada se otvoti, na poklopcu se nalazi lepo veliko ogledalo. Često samo njega koristim kada se šminkam, jer rani jutarnji časovi zahtevaju multitasking. Na 'prvom spratu' nalazi se 18 senkica, a ispod 'jedan sprat' se izvlači na klizanje i tu se nalazi 6 senki, 2 rumenila i dva dvostrana aplikatora za senke. Aplikatore ne koristim, tu stoje samo da bi činili paletu kompletnom.


Prvih 18 senki su različite varijante roze, nude i zemljanih nijansi. Ovo su najčešće boje koje koristim.
Što se njihovog kvaliteta tiče- odlično su pigmentovane, ne krune se,  a što je najvažnije odlično se kombinuju međusobno, tako da sam ja svaki put drugačije našminkana. :)


Preostalih 6 senki čine 4 zelene/petrolej senke, crna (nezaobilazna) i jedna rekla bih bordo. Iako je ovo malo čudan izbor boja, ja imam plave oči i volim ponekad da look začinim nekom bojom, tako da je ovo pun pogodak za mene. :)


Rumenila su, takođe, kao za mene izabrana- jedno peachy i jedno između boje mesa i roze. Naravno, i ona su istog kvaliteta kao senke, tu nema govora.


Rok upotrebe je 12 meseci i lično smatram da je količina senki i rok upotrebe usklađen. :)
Paletu možete nabaviti u Alexandar Cosmetis-u (link).

***Pokušala sam da uradim swatcheve senki, međutim ove svetle se odlično stapaju sa mojim tenom, da nije bilo šanse uočiti ih. Čim uhvatil Lidiju, obećavam da ću ažurirati post. :)


Da li ste vi fan ovakvih, malo većih paleta, ili ipak više volite pojedinačne senke? 

Stay gorgeous! Tanja

No comments