DIY: Old fashion earrings

Za danas sam vam spremila još jedan DIY post, ovaj put mnogo lakši. Ovo je krajnji rezultat, a ako vam se sviđa nastavite da čitate.


Za minđuše su vam potrebni:
  1. metalne podloge za ukrasno kamenje 2 kom (kupljeno kod kineza, u TC ENJUB na Novom Beogradu)
  2. lak za nokte u željenoj boji
  3. nastvaka za minđuše 2 kom (možete ih pronaći u skoro svakoj pozamanteriji)


Sama izrada je VRLO jednostavna.
  • Uzmite jedan papir da sprečite da lak kapne gde ne treba. 
  • Postavite pločicu i u tankom sloju obojite ovalnu površinu. Vodite računa da ne pređeta preko ivica ovala kako bi sve bilo lepo i uredno.

Mali savet: Upotrebite lak koji u sebi ima sedef kako biste postigle marble look.
  • Kada se taj sloj laka prosušio, zahvatite četkicom malo više laka i pustite ga da kapne na tu obojenu površinu. Ovaj korak možete da preskočite, ali ja sam ovo uradila da bih dobila 3D efekat, odnosno da izgleda kao da je pravi kamen zalepljen na pločicu. 
  • Ostavite da se dobro osuši i zakačite nastavak za minđuše. 
Ako ste perfekcionista kao i ja, zasmetaće vam srebrni nastavci za minđšue u kombinaciji sa ovim pločicama boje starog zlata. Nisam obišla sve pozamanterije po Boegradu, ali dobar deo jesam i nigde nisam našla u ovoj boji, čak ni u zlatnoj. Kao za inat nema ih nigde. Ukoliko znate gde ih mogu kupiti, javite mi molim vas.

Ta da, gotovo je. :)



Kako vam se čini? Da li biste nosile nešto ovako?

Stay gorgeous! Tanja

No comments