Maybelline maskara - The One by One

Oni koji me dobro poznaju znaju da sam veliki ljubitelj maskare i da su moje trepavice svakog dana prekrivene njom bar u jednom sloju. Pored korektora i rumenila, ona je svakako obavezan deo moje svakodnevne make-up rutine. (O tome vrlo uskoro!)

Velika većina njih je vremenom prodefilovala mojim neseserom. Neke od njih su mi se dopale manje, neke više, ali ono sto je sigurno je da sam se uvek vraćala Maybelline maskarama. One su mi definitivno jedne od omiljenih.

Poslednja u nizu mi je The one by one, naravno Maybelline, a ispostavilo se da mi je baš ona jedno veliko razočarenje.

*fotografija preuzeta sa interneta


Zašto?
Zato što već nakon nekoliko časova nakon nanošenja počinje nekako da se kruni i ostavlja sitne crne čestice ispod donjih trepavica. Naročito kada je napolju vrućina. Dakle, ne razmazuje se, ali se verovatno osuši pa se kruni. Svako malo pa moram da proveravam izgled u ogledalu, a ne volim baš toliko da budem opterećena.

Ono na šta nemam zamerki je da je sasvim dovoljno pigmentisana. Trepavice nakon upotrebe maskare imaju finu, crnu boju ali za moj ukus nisu dovoljno definisane. Imaju gustinu, ali ne i dužinu. Mene priroda nije obdarila dužinom trepuški, ali sam gustinom zadovoljna. :)

Ono na šta joj jos dajem plus je izgled četkice. Lepa, obla, debela, silikonska četkica.
Lako se skida sredstvom za skidanje šminke, ali se isto tako i prstima može skinuti.
Posle početnog razočarenja zamenila sam je nekom drugom, ali onda sam joj opet dala drugu šansu. Međutim, ispostavilo se da me početni utisak nije prevario.

Ovo nije proizvod koji ću ponovo kupiti iako se još nisam dovoljno naljutila na Maybelline da bih ga se tako lako odrekla. :)

Imas li ti omiljenu maskaru?
Jesi li možda nekad imala promašaj pri izboru maskare?

Stay gorgeous! Lidija

No comments