ARTDECO oil control paper

U avgustu je bilo sniženje u Jasminovim radnjama, a između ostalog na sniženju je bio i ovaj proizvod. Kako imam problematičnu i masnu kožu, rešila sam da iskoristim popust i da probam ovaj Oil contol paper. Čitala sam recenzije na drugim blogovima o ovim papirićima od Essence-a i devojke su bile zadovoljne. Pošto već dugo koristim Artdeco šminku i do sada je sve bilo odlično, odlučila sam da ih kupim. Nisam imala šta da izgubim. :)

Kada sam ih gledala na internetu, učinilo mi se da je kutijica bila čvrsta, plastična, ali kada sam otvorila spoljašnju ambalažu unutra me je sačekala mekana, gumena 'torbica'. Obično mi pakovanje nije bitno, ali mislim da bi bilo praktičnije da je u čvrstom pakovanju. Skoro uvek,  pre nego što kupim tako nešto, otvorim kutiju. Ne znam šta mi je bilo tada, verovatno su mi prodavačice disale za vratom.






Unutra se nalazi 100 ovih papirića. Hm, papirići... Kad sam ih prvi put uzela u ruke učinili su mi se kao tanji papir za pečenje. I po boji i po teksturi. Kada sam ih probala nisam bila oduševljena. Jedan papirić nije dovoljan da se kompletna šminka popravi, 3-4 možda. Naravno, posle toga bi trebalo opet naneti puder u prahu, ako želiš savršen make up.



Skoro sam čitala recenziju jedne devojke i ona je rekla da ih koristi da upije višak tonirane kreme odmah po nanošenju. Probala sam i to, efekat nije loš, ali to onda nije oli control, jer je većina proizvoda na bazi vode.




Moj zaključak- ovakav proizvod neću ponovo kupovati. Isti efekat može da se postigne sa nežnijom papirnom maramicom. Ono da ovi papirići neće skinuti šminku kod mene ne piju vodu. Čime god da pređeš preko lica, a naročito preko lica koje se 'umastilo', ovim papirićima, običnom maramicom, rukom, šminka će se skinuti. Za skinutu šminku postoji rešenje, tako da se ja zbog toga ne uzbuđujem.

Kakva su tvoja iskustva sa ovakvim proizvodima? Imaš li neki drug predlog?

Stay gorgeous! Tanja

No comments