Absolute NUDE by Catrice

NUDE make up je danas apsolutni hit, jer svi težimo savršenom prirodnom izgledu. I ja sam se povinovala ovom trendu, iako sam neko ko voli boje, pa čak i kada je šminka u pitanju.  Letos sam u Crnoj Gori ugrabila poslednju paletu koja je ostala u rafu. Bila je nešto smešno jeftina, oko 5e, tako da nisam ni seknde razmišlala. Za razliku od većine ishitrenih kupovina, ovom sam veoma zadovoljna. Pa da podelim svoje utiske sa tobom.



Na deklaraciji kaže:
Šest trendi dugotrajnih nude senki koje odgovaraju svakome i u svakoj prilici. Svilenkaste i i glatke teksture sa različitim efektima od mat do sjajnih i metalik. Sve senke mogu da se kombinuju bez problema. Sadrži i četkicu sa dvostrukim završetkom za laku aplikaciju.




Ja kažem šest senki, a bezbroj mogućnosti. Sa diskretnim sjajem,odlične za svakodnevni ali i za malo drastičniji smoky eyes.

Na poleđini palete stoji vodič za nude look koji preporučuje koja senka gde da se nanese. Najčešće ne pratim uputstva koja se nalaze na pakovanju, već se mackam onako kako ja volim :)

Senke su poređane po gradaciji- od najsvetlije do najtamnije. Moje omiljene su 2,4,5,6. :)
Svilenkaste su strukture, jako se lepo nanose i postojane su. Sitne šljokice su prilično izražene, tako da treba biti obazriv prilikom nanošenja, jer se vrlo lako moze preterati.





Onaj mat efekat koji se pominje na deklaraciji je nekako zalutao, jer od mat nema ni M. Za to su se malo zbunili. :)
Aplikator dobijen uz njih je solidnog kvaliteta, za ovaj novac je odličan, mada ja ne koristim četkicu.




I za kraj evo swatcheva:

Boje su poređane redosledom kako stoje u paleti



Sve u svemu:
6 senki √
Dugotrajne √
Svilenkaste i glatke √
Mat   ⁄
Sjajne i metalik√
Ja prezadovoljna√

Kako ti se čini ova paleta? Da li si imala prilike da je koristiš?

Stay gorgeous! Tanja


No comments