Deborah-Vanity Secret make-up palette

Ovu paleticu sam dobila za rođendan i jako mi je draga, delom zato što je poklon od dragih ljudi a delom zato što je zaista dobra!

Meni lično ne bi palo na pamet da kupim takav proizvod zato što u paletama nikada ne koristim sve boje koje jedna paleta sadrži već samo one koje inače koristim. Više volim da sama odaberem nijanse koje ću koristiti a ne bespotrebno da gomilam. Kada sam bila mlađa itekako sam znala da eksperimentišem sa bojama, danas kada sam našla svoj pravac to je skoro pa nemoguća misija.





Ova lepotica dolazi u slatkom, crno-lakovanom, kockastom pakovanju i sadrži sve što je neophodno za jedan svakodnevni make-up. Praktičnog je pakovanja i staje u svaku torbu tako da uvek može biti pri ruci ako zatreba.





Tu su:
20 različitih senki za oči koje su manje-više iskoristive,
6 sjajeva za usne,
1 kompaktni puder,
1 rumenilo u baby roza boji,
1 bronzer,
2 aplikatora za nanosenje senki i sjajeva,
i naravno, ogledalo.
Da ne zaboravim još i zaštitnu foliju između koja sprečava mešanje boja međusobno.

Pa da krenem od senki jer su najbrojnije.
Uglavnom su sjajne ali ne previse, naravno ima i onih mat. Fino su pigmentisane, za moj ukus bi mogle biti još malo ali tu je baza za senku da popravi utisak. Kao što sam napisala boje su manje-više iskoristive, u mom slučaju to su ove svetlije, boje šampanjca, zlatkaste i braonkaste za nude look koji preferiram kao i ove tamno braon, ljubičasta i tamno siva za smoky eyes koji takođe volim ali u specijalnim prilikama . Sumnjam da ću ikada probati ove dve nijanse zelene i dve nijanse plave ali nikad ne reci nikad :)

*Senke su slikane po redovima (4 reda po 5 senki) bez pudera ili baze za senke ispod

Sjajevi za usne su jako svetli, prirodni, sa blagim odsjajem na određenu boju, dva od njih imaju u sebi jako sitne šljokice što mi se jako dopada. Čak i ovaj crveni i pored njega tamno braon/ljubičasti nisu tako jaki kada se nanesu na usne. Mogu se stavljati preko nekog ruža da daju dodatni sjaj.

Puder je za moj ukus previše svetao, zato sumnjam da ću ga ikada koristiti.

Ali su zato rumenilo i bronzer baš po mom ukusu. Ja bez rumenila ne mogu i imam ih u svim nijansama, od boje breskve, roza do više nijansi braon, zavisno od raspoloženja i godišnjeg doba. A gde je rumenilo tu je i bronzer :) Oba su mat.

Od aplikatora može da prođe samo ovaj jedan, dvostrani, koji sa jedne strane ima aplikator za senku a sa druge aplikator za ruž/sjaj. Ovom drugom, većem ne mogu da pronađem svrhu.

Sve u svemu, zaslužila je najvišu ocenu :)

To bi bilo to za ovaj put!
Piši nam da li voliš palete za šminkanje i koje boje najčešće koristiš?

Stay gorgeous! Lidija


No comments